חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"המרוץ למטמון" – החוויה המטורפת של הקיץ ופרס ראשון של 100,000 ש"ח

"המרוץ למטמון" – החוויה המטורפת של הקיץ ופרס ראשון של 100,000 ש"ח; איפה? בתל אביב!, מתי? בכל חודש אוגוסט! מה בתפריט? משחק חפש את המטמון הגדול בישראל, ואוצר אמיתי שנקבר באחד הנקודות בתל אביב. הראשון למצוא את האוצר יזכה בפרס של 100,000 ש"ח! פרסי משנה גם למאחרים ועוד הרבה הפתעות.

הכי חשוב – האטרקציה מתאימה לכל הגילאים, היא אינה חד פעמית וניתן לבצע את המשימות בהמשכים ובזמן שלכם. תחילת המרוץ 1.8.23, סיום 31.8.23 – הכרטיסים כרגע בהנחת מכירה מוקדמת.

המרוץ למטמון הוא יותר מסתם אטרקציה ויותר מחדר בריחה – מדובר במרוץ מלווה באפליקציה ייעודית אשר מלווה את משתתפי המרוץ לכל אורך הדרך. המרוץ מתחיל ב-1.8.23 והוא בנוי משלושה שלבים. בכל שלב שתעברו, האפליקציה תפתח בפניכם חידות וכתבי סתרים חדשים אשר יובילו אתכם צעד אחד קרוב יותר אל האוצר.

צילום: סטודיו

את המשימות והחידות אתם יכולים לעשות בזמנכם הפנוי לכל אורך החודש, אך הקבוצה הראשונה שתגיע למטמון – אשר קבור באדמה – תזכה בפרס הגדול של 100,000 ש"ח.

כן! גם בילוי משפחתי (במסלול המרוץ למטמון ג'וניור – למשפחות עם ילדים) , וגם בילוי חברתי לקבוצות חברים בוגרים ומבוגרים (חברים מהצבא, מבית הספר, מהעבודה). המרוץ מתנהל לכל אורך החודש ומציע פרס ראשון גדול של – 100,000 שקל. פרסי משנה צפויים גם למקומות הבאים ועוד הרבה מאוד הפתעות.

בואו לחזור לילדות, לחלום ולמצוא עיוור אוצר אמיתי!

רוכב קטנוע נעצר בחשד לתקיפת מפגינים בצומת הפיל

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן