חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התמונה שהפכה ויראלית: תלונה הוגשה נגד הורי הילדה מההפגנות אמש

תלונה נגד ההורים של התינוקת: נשיאת קטין במהלך הפגנה ושימוש בו כאמצעי לחסימת כביש

כוכב הרשת עורך הדין רז עטיה לא נשאר אדיש לתמונה של התינוקת והגיש נגד ההורים תלונה במשטרה. תוך מספר שעות הגיע לאלפי צפיות בסרטון טיק טוק שהעלה.

במהלך אחת ההפגנות שהתקיימה אתמול, הופצה על ידי פעיל במאבק נגד הרפורמה המשפטית, תמונה של תינוקת יושבת על שמיכה במרכז מעבר חציה של כביש בתל אביב.

נקבע בעבר, שהורים נושאי ילדים בהפגנה יועמדו לדין, ע״י המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים דאז, עו"ד שי ניצן, לפיה, הורים ש"ישתמשו בילדיהם להפגנות ולשם התנגדות לביצוע ההינתקות, יועמדו לדין".

ניצן כתב בזמנו, לד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה הלאומית לשלום הילד, כי "במקרים שבהם אגב הפרות סדר או התנגדות לפינוי מסכנים הורים או אנשים אחרים האחראים לקטינים, ילדים קטינים, לרבות פעוטות, או משתמשים בהם כאמצעי למניעת מעצרם או למניעת פינויים, יש לפתוח בחקירה נגד ההורים או האחראים, בחשד לביצוע עבירה של 'הפרת חובת הורה או אחראי' לפי סעיף 337 לחוק העונשין, תשל"ז-1977".

עוד כתב: "למען הסר ספק יובהר, כי אדם האוחז תינוק או פעוט, יש לראותו כ'אחראי לקטין' לעניין הנחיה זו, מכח סעיף 322 לחוק העונשין. במידה ויאספו ראיות להעמדה לדין לפי עבירה זו, הרי שככלל, העניין הציבורי יחייב העמדה לדין".

עטיה בתגובה : ״אני מקווה שבני הזוג שהניחו את התינוקת שלהם על הכביש, ייחקרו ויועמדו לדין. אני הגשתי נגדם תלונה במשטרה ואעשה כל שביכולתי, על מנת שימצו איתם את מלוא חומרת הדין.״

זאב בעור כבש: הציע לקשישות עזרה בקניות, צילם את האשראי וגנב אלפי שקלים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן