חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשטרה: המחבל דרס, יצא מהרכב ודקר עוברי אורח | כתבה מתעדכנת

בצל המבצע בג׳נין, וההתראות על רצונם של הפלגים הפלסטינים להוציא לפועל פיגועים בשטח ישראל, לפני שעה קלה אירע פיגוע קשה ברחחב פנחס רוזן בעיר. המחבל נוטרל.

בשעה 13:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על מספר פצועים ככל הנראה מפגיעת רכב ברחוב פנחס רוזן בתל אביב.

במד"א מעדכנים: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים מאיר, בלינסון ואיכילוב, 5 פצועים בהם: אישה כבת 46 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, 2 נפגעים בשנות ה-30 במצב בינוני עם חבלות בגופם ו-2 במצב קל".

חובש רפואת חירום במד"א אלון שונים סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים של ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א.

ראינו שמדובר בזירה קשה מאוד, ובסמוך לתחנת אוטובוס שכבו 5 פצועים, אישה כבת 46 שכבה על המדרכה כשהיא בהכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית, 4 פצועים נוספים בשנות ה-30 נפצעו באורח בינוני וקל ופונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים."

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לדיווח על רכב שפגע ברחוב פנחס רוזן עולה כי על פי החשד פגע חשוד שנהג ברכב שנסע מדרום לצפון בהולכי רגל שעמדו במרכז המסחרי ברחוב פנחס רוזן, יצא מהרכב ודקר אחרים עם חפץ חד. המפגע נוטרל.

בארוע נפגעו 7 אנשים: 3 במצב קשה, 2 פצועים במצב בינוני ו2 במצב קל פונו לבתי החולים בילינסון ואיכילוב (כך לפי גורמי הרפואה).

כוחות הביטחון וההצלה הגיעו למקום ונסיבות האירוע נבדקות".

מאיחוד הצלה נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים סיוע ראשוני למספר נפגעים בזירת אירוע חריג ברחוב פנחס רוזן בתל אביב".

צילום: דוברות מד״א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן