חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לדיאנסקי בתגובה ראשונה למכתב הפיטורין מרה"ע חולדאי

אחרי מכתב הפיטורין שקיבל אתמול מראש העירייה רון חולדאי בעקבות הביקורת שמתח עליו בתקשורת, ראובן לדיאנסקי מגיב הבוקר ועולה להתקפה נוספת

ראובן לדיאנסקי, מועמד לראשות העיר תל אביב-יפו, סגן ראש העיר וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" בעירייה אמר היום: "חולדאי פיטר אותי מתפקידי וזאת לאחר שהודעתי כי אתמודד מולו לראשות עיריית ת"א-יפו ואמרתי לו את כל האמת בפנים. כשהעיר מופקרת על ידי ראש עיר שמכהן 25 שנים – להצביע הפעם חולדאי זו חוסר אחריות אזרחית."

חולדאי יודע לנאום בקפלן על דמוקרטיה ובפועל נוהג כאחרון הדיקטטורים כשמי מסגניו מודיע על התמודדות מולו. הוא יודע לתלות את מגילת העצמאות על בניין העירייה אך עושה עסקאות עם ישיבת מעלה אליהו מאחורי הגב של תושבים חילוניים ורק לאחר מאבק מתקפל, מדבר על שיוויון מגדרי ובו זמנית מאפשר לארגון "הראש היהודי" לקיים תפילה המונית בהפרדה בין נשים לגברים בכיכר דיזנגוף, מתראיין מעל כל במה כגדול הליברליים אך מפנק את תנועת חב"ד בתקציבים עירוניים והקצאת מבנים ונותן לסוכנים שלה לתפוס קטינים מחוץ לבתי הספר שלנו.

כל עוד חשבתי שחולדאי יפרוש מרצונו מתפקיד ראש העירייה בסיום הקדנציה הנוכחית, אחרי 25 שנים בתפקיד, נהגתי בסבלנות ובאיפוק. אך כעת כ-5 חודשים לפני הבחירות, משהודיע שברצונו להתמודד שוב לראשות העיר – לא יכולתי עוד לשתוק.

כישלונו בניהול העיר בקדנציה האחרונה מורגש בכל מקום. העיר מופקרת! היא מופקרת למשיחיסטים ולקיצוניים, מופקרת לחברת נת"ע, מופקרת לנדל"ניסטים, מופקרת בכל מה שקשור לתחבורה, לחנייה, לחינוך ועוד ועוד. כל מי שעיניו בראשו רואה זאת מיד. חולדאי דירדר את העיר שלנו לאחור.

העיר והעירייה שלנו זקוקים לריענון – לחילופי דורות. אמשיך לעבוד למען תושבי ותושבות העיר תל אביב כפי שעשיתי משך שנים ארוכות כסגן ראש העיר וכחבר מועצה".

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל אביב, צילום: אייל נבו

פרסום ראשון: חולדאי פיטר את סגן ראש העירייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן