חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לעוף על אנה – סדרה חדשה בכיכובה של אנה זק

קרדיט לתמונות PIXABAY

ב-14 במאי 2023 הסדרה "לעוף על אנה" עלתה לשידור, וסדרת הנוער המוזיקלית זוכה לעניין רב ולחוות דעת טובות מהמבקרים ובמיוחד מקהל הצופים והצופות. סדרה הנוער החדשה בכיכובה של אנה זק משלבת קטעים קומיים לצד קטעים מוזיקליים איכותיים, ויש כבר מספר שירים מקוריים שיצאו מהסדרה החדשה, כולם נכתבו ואף הופקו על ידי היוצרת יובל מעין. כמובן שאנה זק שרה את השירים המוצלחים ובהם Secrets, I`m Going Up והשיר "קטלתי אותך" בו אנה זק שרה לצדו של שחר סיאול.

סדרת נוער לקיץ הקרוב

"לעוף על אנה" היא סדרת נוער קומית ומוזיקלית בהפקה ישראלית, הסדרה עלתה לשידור רק לאחרונה והיא צפויה להפוך ללהיט בקיץ הקרוב. העלילה של הסדרה החדשה עוסקת בנערה צעירה בשם אנה סולינסקי תלמידת תיכון מאשקלון שזוכה לציונים ממוצעים בלימודיה, ובמקביל ללימודים היא עובדת כמלצרית במסעדת דג על הגג.

אנה סולינסקי רוצה להיות זמרת ולהפוך לכוכבת על שממלאת בקלות אצטדיונים בכל העולם. כמו רבות מהנערות בימינו, לאנה יש חלומות להפוך לכוכבת בינלאומית וליהנות מחיים חדשים, נוצצים ומלאי זוהר מעבר לים.

אנה מחליטה להעלות סרטון לטיקטוק ותוך זמן קצר הסרטון שלה הופך לוויראלי לאחר שהזמרת הפופולרית אריאנה גרנדה משתפת אותו בפרופיל שלה וכך הסרטון של אנה זוכה לחשיפה רחבה. הצלחת הסרטון הופכת את אנה לנערה פופולרית ומוכרת בכל העולם, היא זוכה להצעות חלומיות מחברות תקליטים גדולות המבטיחות לה להפוך אותה לכוכבה עם קריירה בינלאומית בחו"ל.

למרות הפופולריות של אנה ברשתות החברתיות היא מקבלת אולטימטום ממנהלת בית הספר שלה באשדוד, ועליה להצטרף למקהלת בית הספר אחרת אחותה הצעירה והגאונה אלכס תאבד את המלגה שהובטחה לה לאוניברסיטת פרינסטון היוקרתית. אנה ניצבת בפני פרשת דרכים ועליה להחליט האם להקפיא את הקריירה הבינלאומית או לסייע לאחותה.

כאמור, אנה מתמודדת עם האולטימטום הקשה שעשוי לפגוע בסיכוי שלה לקריירה בינלאומית והיא מחפשת פתרונות יצירתיים כדי להגשים את החלום שלה במקביל להגשמת החלומות של אחותה הגאונה ושל מנהלת בית הספר שרוצה לזכות בתחרות המקהלות העירוניות. כדי להגשים את החלומות של כולם, אנה מבצעת שורה של תמרונים מורכבים ועליה להתמודד עם אתגרים קשים נוספים כמו ענייני הלב ובנוסף עליה להתמודד עם תעלומה מסתורית ותת ימית.

אנה המעוניינת להפוך לזמרת ולשחקנית עם קריירה בינלאומית, ולהפוך לדבר החם הבא בתעשייה, או יותר נכון להפוך לאריאנה גרנדה הבאה כפי שמבטיחים לה בחברות התקליטים שמחזרות אחריה, נאלצת להקפיא בבת אחת את הקריירה שלה בחו"ל כדי להוביל את מקהלת בית הספר שבו היא לומדת לניצחון בטקס המקהלות העירוני, וכמו נערות רבות אחרות היא מתמודדת עם דרמות נעורים, התאהבויות, חיבוקים ונשיקות, ענייני הורים ועוד.

בסדרה "לעוף על אנה" משתתפים לא מעט כוכבים ושחקנים מוכרים ואהובים כמו אור בן מלך המגלם את הסוכן של אנה, עילי צ'פמן המגלם גאון מחשבים ומהווה את אחד מחבריה הטובים ביותר של אנה, אנה דוברוביצקי המגלמת את אימן של אנה ואלכס, טל גרושה המגלם תלמדי במקהלת בית הספר, מיקה סגל, אביתר עוזרי, שחר טבוך, ניקול פודבני, רביד רונן, מיכאל בן דוד ועוד.

יוצרי הסדרה "לעוף על אנה" הם רז יובן ורועי עידן, התסריט המקורי נכתב על ידי רז יובן, מיתר פרהט ואסיה לבטוב. וכמובן אנה זק ניצבת במרכז הבמה והעלילה, וללא ספק בני הנוער והילדים "עפים" על הסדרה וצופים בה באדיקות ולו בשביל לצפות בכוכבת האהובה עליהם.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן