חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים לטעום קצת מהתחושה של טיסה? דלתא נותנים לכם את ההזדמנות בפסטיבל האוכל תל אביב

דלתא אייר ליינס מעניקה חסות לפסטיבל EAT תל אביב מציעה מתחם ייעודי למנוחה ורגיעה עבור אורחי הפסטיבל

דלתא אייר ליינס מביאה נגיעה מהשירות בטיסה לפסטיבל האוכל של EAT תל אביב, שיפתח היום. כנותנת חסות, דלתא תשתתף בפסטיבל האוכל הגדול בישראל ותציע לבאי הפסטיבל מתחם ייעודי במרכז הפסטיבל להתרווח ולהירגע, להיטען מחדש וליהנות מהמראות, הריחות והטעמים של האירוע.

EAT תל אביב מפגיש אוהבי אוכל, מסעדנים, מבקרי אוכל, ומטבח טעים עם יותר מ-50 מאכלים, מוצרים ודוכנים שונים. המבקרים יכולים ליהנות מטעימה ממגוון המסעדות היוקרתיות של העיר במחיר אטרקטיבי וליהנות מהחוויה על רקע עוצר נשימה של חוף תל אביב-יפו.

אסתי הרשקוביץ', המנהלת המסחרית של דלתא בישראל אמרה: "פסטיבל האוכל הוא הזדמנות ייחודית עבור דלתא להיות קרובה לקהילה המקומית ולחלוק את התשוקה שלנו לאוכל, לחגוג את המטבח הישראלי הטעים ולחגוג את העיר הגדולה שלנו.

מטוס דלתא. צילום: יח"צ דלתא

בין אם אתם נהנים מארוחה באחת מטיסותינו לארצות הברית או באחד מהטרקלינים שלנו ב-Delta Sky Club, אוכל טעים הוא רכיב מרכזי בחוויית דלתא, עם תפריטים המותאמים לצרכי הלקוחות שלנו בשילוב יינות נהדרים".

עם טיסות ישירות מתל אביב לשלוש ערים בארה"ב – אטלנטה, בוסטון וניו יורק-JFK, חברת התעופה מציעה מאות טיסות המשך ברחבי ארצות הברית. ארה"ב ידועה גם ככור היתוך של מאכלים עולמיים עשירים ומגוונים ומהווה יעד מושלם לחופשה עבור אלה המעוניינים בחוויה קולינרית מגוונת, החל מאוכל גורמה דרך אוכל רחוב מכל פינה בעולם, ועד מאכלים מסורתיים בסגנון אמריקאי.

EAT תל אביב פועל מיום שני ה-15 במאי עד יום חמישי ה-18 במאי.

ותודה על הספויילר: תושב המרכז נעצר בחשד להדלפת הפרק האחרון של 'בית הדרקון'

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן