חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד דורון ברזילי הודיע כי יתמודד פעם נוספת לראשות לשכת עוה"ד

עו"ד דורון ברזילי, לשעבר ראש לשכת עו"ד, הודיע כי הוא מתמודד על ראשות הלשכה בשנית: "בזמן שאחד המועמדים מציג קו קיצוני נגד הממשלה ומוחרם על ידה והשני סוחב על גבו תיקים פליליים, הגיע הזמן להחזיר את האמון בלשכה, לקדם את האינטרסים הרחבים של עורכי הדין ולייצר אחדות אמיתית"

עו"ד דורון ברזילי (53) אשר כיהן כראש לשכת עורכי הדין בין השנים 2011-2015 הודיע על התמודדותו לתפקיד ראשות לשכת עורכי הדין.

עו"ד ברזילי בעל משרד עו"ד דורון ברזילי ושות', היה האחרון שהצליח להשלים כהונה מלאה בת 4 שנים כראש לשכת עו"ד.

בתקופה זו הוביל מהלכים דרמטיים רבים עבור ציבור עורכי הדין בישראל, במרכזם קיום משוב שופטים לחיזוק האמון במערכת המשפט, בנוסף פעל עו"ד ברזילי להעצמת מעמדם של עו"ד צעירים והפעיל תוכניות חונכות, כנסים והשתלמויות בחינם ובמחירים מוזלים לצד חיזוק פעילות מועדון הצרכנות של הלשכה והפחתת דמי החבר.

עו"ד דורון ברזילי. צילום: סטודיו תומאס

עו"ד ברזילי כיהן כיו"ר מחוז תל אביב ומהרכז בין השנים 2007-2011 כיהן ומכהן בשורה של תפקידים ציבורים: חבר במועצת המוסד לבוררות, יו"ר המכון להשתלמות, יו"ר הצוות להעצמת נשים, חבר בנשיאות עמותת נוער שוחר משפט עברי וחבר באספה הכללית בארגון להב ועוד.

לדברי עו"ד דורון ברזילי, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר: "הגיע הזמן להחזיר את העוצמה ואת מעמד לשכת עורכי הדין למקומה הראוי. הדיון הציבורי על הרפורמה המשפטית מחייבים ראש לשכה חזק, שידע לקדם שינויים באחריות, מתוך דאגה למעמדם ועתידם של ציבור עורכי הדין בישראל.

הלשכה לא צריכה אדם קיצוני, אשר ינודה על ידי מקבלי ההחלטות במידה ויבחר, אשר הפגין יכולות ניהול כושלות כראש מחוז.

כמו כן, אדם שנושא על גבו קופת שרצים, שהפר את החוק יותר מפעם אחת, אינו כשיר להנהיג את אחד הגופים החשובים ביותר במערכת המשפט של מדינת ישראל. הגיע הזמן להחזיר את האמון ללשכה, ואת היכולת לקדם מהלכים פורצי דרך למען ציבור עורכי הדין כפי שעשיתי בעבר".

נער בן 17 טוען: "קבוצת נערים תקפו אותי"; המשטרה חוקרת

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן