חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוית אסף והבן שלה על סט הצילומים של אריאלה ביוטי

רוית אסף והבן על סט הצילומים של אריאלה ביוטי

כמו תמיד: כובשת וכריזמטית, אבל ככה עדיין לא ראיתם את מלכת היופי בדימוס רוית אסף.

אשת העסקים שמשמשת גם בתור הפרזנטורית של ״אריאלה ביוטי״ – פתחה השבוע עונה שנייה ועשתה את זה עם המון סטייל, בשיתוף פעולה מפתיע ומסקרן עם בנה הגדול ליאם חזן, על הסט של קמפיין הצילומים למותג הקוסמטיקה המוביל בבעלות מומחית הקוסמטיקה אריאלה אמרוסי.

ליאם חזן, בן 21, בנה הגדול של רוית, הוא חייל משוחרר וסטודנט למשפטים, אבל בזמן שחבריו בוחרים יעד לטיול הגדול, הוא לא מסתכל לאחור. לאחרונה הצטרף לאימפריית הקוסמטיקה של אמו כמנהל פיתוח תחום האונליין ברשת בתי הספר רוית אסף. לעולם הדוגמנות הוא נכנס די בהפתעה, וזהו הקמפיין הגדול הראשון שלו.

רוית וליאם אסף לאריאלה ביוטי, צילום: נוי עלפי

הבשורה בעונה הנוכחית היא ללא ספק סדרת המוצרים פורצי הדרך שהוציאו ב״אריאלה ביוטי״, סדרת תכשירים שמיועדים לנשים הכי עסוקות – כאלה שאפשר למרוח אחד על השני בין פגישה לפגישה, לחסוך זמן ולקבל טיפול מעולה במקסימום יעילות.

זו עוד בשורה נהדרת עבור שוחרות היופי והטיפוח העצמי, שתמיד מקפידות על הלוק, אבל לא ״סובלות״ מעודף זמן מיותר. במילים אחרות, כולנו, לא?
אנחנו תמיד מחפשות את התכשיר המהיר והיעיל, ועם זאת אנחנו לא באמת רוצות להזניח מילימטר של השקעה בעבודה ובמטלות היומיום שלהן.

אריאלה אמרוסי, בעלת המכון ״אריאלה ביוטי״ אמרה היום: ״בשנים האחרונות, המודעות בקרב הקהל הצעיר עלתה, הוא מודע לעצמו, בוחן את עצמו, ושואף להיראות מושלם. בעידן האינסטגרם והרשתות החברתיות כולם רוצים להראות טוב יותר וללא ספק, טיפולים כמו לייזר, מיצוק וחיטוב הפכו להיות גם חלק משיגרת הדור הצעיר.

אריאלה אמרוסי, אריאל ביוטי, צילום: יח"צ

הבחירה בליאם לצד אמו, כפרזנטור שלנו, הייתה טבעית ומדויקת מבחינתי – ליאם מייצג את הדור הצעיר, שרוצה להשיג הכל ומהר, ועם הטכנולוגיות החדשות שיש לי בקליניקה, אני שמח לתת את הטיפול הטוב ביותר שמוביל לתוצאות מהירות ומוצלחות – והכל בשילוב מוצרי טיפוח לעבודה עצמית בבית״.

ניתן להשיג באתר החברה (חפשו אריאלה ביוטי בגוגל)

צילום: יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן