חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לביבות תפוחי אדמה – איך להכין כמו מקצוענים?

לביבות תפוחי אדמה – איך להכין כמו מקצוענים?

אם אתם כמונו, שייכים לקבוצה שלא אוהבת מתוק, אז אתם וודאי מעוניינים למצוא את המתכונים הטובים ביותר ללביבות תפוחי אדמה לכבוד חג החנוכה. חג שדורש מאיתנו להכין אוכל להדלקת נרות בכל יום בשבוע, תוך שאנחנו מעסיקים את הילדים שנמצאים בחופש. אבל, למרות האתגר, אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את הדרך להביא אוכל מצויין, עם כמה שפחות מאמץ. לביבות תפוחי אדמה הן הגירסא האהובה ביותר על ילדים ומבוגרים כאחד. איך אפשר שלא? תפוחי אדמה בתוך שמן עמוק, עם מלח ובצל? אנחנו לא יודעים איך אפשר להפוך משהו כזה ללא מוצלח. אז הכינו את העטים, כי יש לנו כמה מתכונים, כאלו שמכינים בלי מאמץ , בתוך כמה דקות, כדי להרשים את האורחים.

שני מתכונים עם אותה דרך פעולה

לביבות תפוחי אדמה יש מכל מיני סוגים. אנחנו יצרנו עבורכם שני מתכונים עם שיטת הכנה אחת. במילים אחרות, כל מה שאתם צריכים הוא לשנות את המרכיבים, להכין שתי קערות וכך, תכולו להכין מבחר של לביבות מכל מיני צורות. כך שיתאימו לכל האורחים שיבואו.

מצרכים ללביבות תפוחי אדמה אהובים על ילדים

שלושה תפוחי אדמה קטנים מגוררים בפומפיה גסה, סחוטים מנוזלים

חצי בצל מגורד דק, סחוט מנוזלים, לא חובה לילדים שלא אוהבים

שתי ביצים

שליש כוס פירורי לחם

חצי כפית מלח וקצת פלפל שחור למי שאוהב

כף שמן זית אם אופים את הלביבות בתנור ולא מטגנים אותן.

לביבות תפוחי אדמה בלי גלוטן ובלי ביצים, לטבעונים ולרגישים לגלוטן

תפוח אדמה קלוף ומבושל, מעוך כמו לפירה.

שני תפוחי אדמה מגוררים בפומיה גסה, קלופים כמובן.

חצי בצל קטן מגורר קטן וסחוט מנוזלים

חצי כפית מלח ופלפל למי שאוהבים

כף שמן זית אם אופים את הלביבה בתנור.

אופן הכנה בשני המקרים

מערבבים את כל החומרים לתערובת אחידה ומכינים לביבות, בידיים רטובות. אפשר להניח את הלביבות לפני האפיה או הטיגון, על תבנית מרופדת בנייר אפיה. בשביל לביבות מטוגנות, מחממים שמן עמוק במחבת ומניחים את הלביבות אחת אחרי השניה. אם אתם רואים שהלביבות מתחילות להישרף, הנמיכו את האש. מטגנים את הלביבות חמש דקות מכל צד ומניחים על נייר סופג. במידה ואתם מעוניינים לאפות את הלביבות, חממו תנור מראש, לחום של 190 מעלות, הניחו על נייר האפיה שמן זית, לפני הנחת הלביבות טרום האפיה. גם לאחר מכן, הברישו את הלביבות בשמן זית, לא צריך המון שמן, רק מעט. אופים עשרים וחמש דקות או שלושים דקות, תלוי בתנור שלכם. הלביבות צריכות להיות שחומות, זהובות ומריחות נפלא.

טיפ קטן ללביבה מנצחת

את המתכון הבסיסי אפשר לשדרג עם מטבלים פשוטים להכנה. אפשר לקחת שמנת חמוצה ולהוסיף לה קצת שמיר קצוץ או נענע, כפית של מיץ לימון ומעט שום קצוץ דק. למתקדמים, הניחו מעל לביבה מעוטרת בשמנת מתובלת גם חתיכה של סלומון מעושן. ממתק אמיתי למבוגרים ולילדים עם טעם ייחודי. כמובן, גם הגרסא הפשוטה והנפלאה של לביבות תפוח אדמה, הוא משהו שכולם עוד יטרפו בהנאה רבה.

למתכונים נוספים וטיפים, מוזמנים להיכנס לאתר של עשר דקות. עבור מתכונים קצרים ופשוטים להכנה.

צילום: pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן