חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים סילר לבטון

איך בוחרים סילר לבטון

בטון תמיד נראה כמו חומר יציב, כזה שאף פעם לא ייפגע, אבל האמת היא, שההנחה הזו ממש לא נכונה. אמנם, לבטון יש הרבה מאוד יתרונות והוא משמש אותנו לא פעם בענף הבניה. הוא חומר זול, חזק יחסית, עמיד לשינויי מזג האוויר ועוד. אבל, בכל זאת, אם לא נניח על הבטון חומרים שישמרו עליו, בסופו של דבר, החומר ישאר פגיע, חשוף למזיקים שונים, אשר ישאירו כתמים, יפוררו את החומר וכן הלאה. אם אתם רוצים לשמוע על סילר, חומר מיוחד, אשר יש לו את הכוח להגן על הבטון במרפסת, בבית ובכל מקום אחר, אנחנו כאן כדי לתת לכם את המידע בנושא.

מה זה בדיוק סילר ולמה הוא משמש

אין רק סילר לבטון, סילר הוא חומר איטום, אשר קיבל את שמו מאנגלית, מהמושג: To Seal ,כלומר, לאטום. התפקיד של החומר הוא בראש ובראשונה ליצור שכבה של הגנה לחומר, כדי שעובש, מיני מזיקים ושמש, לא יפגעו בו. בין היתר, סילר משמש אותנו להגנה על מרצפות, שיש וכמובן, בטון. בכל אחד מהמקרים, חשוב לבחור את החומר המתאים לביצוע העבודה. לאורך השנים, הטכנולוגיה התפתחה ואנחנו היום יודעים, ליצור חומרים ייעודיים, לכל משטח. אם אתם מחפשים סילר לבטון, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון לכתחילה.

ראשית, בחירה של סילר לבטון מתחילה במיקום של הבטון

אם אתם רוצים להניח שכבת איטום על בטון שממוקם בחניה תת קרקעית, למשל, אז סילר לבטון למקרה כזה, לא חייב להכיל חומרים שמגינים מקרינת השמש. אלא, כדאי להיעזר בחומר שדווקא מיועד להגנה ממזיקים, מעובש וכיוצא באלו. לעומת זאת, אם יש לכם בטון מוחלק במרפסת, הבחירה ברורה, צריך לבחור סילר לבטון שיש לו את החומרים הפעילים, אלו שיכולים להגן על הבטון מהקרינה של השמש. בנוסף, קחו בחשבון כי סילר לבטון אחד, לא נותן את הגימור של חומר שני. סילר עם גימור מבריק למשל, נראה אחרת מאשר זה שיש לו גימור מט. כאן יש את המקום לטעם האישי שלכם. אתם יכולים לבחור בחומר המתאים לכם, רק שימו לב לנקודה הזו, כדי שלא תעשו טעות חלילה.

אם אתם מתלבטים, דעו כי אתם ממש לא חייבים להבין בתחום על מנת שתוכלו למצוא את החומר המתאים. בדיוק בשביל זה, רשום על כל מוצר, למה הוא מיועד בדיוק. הבחירה שלכם היא רק של המקום בו אתם מעוניינים לרכוש את המוצרים. ברגע שאתם בוחרים בחברה מצויינת, אחראית ובעלת שם, אתם לא תתאכזבו מהתוצאות של המוצר במגע עם הבטון בשטח שלכם.

איך מניחים סילר לבטון

אתם יכולים לבחור, ישנה אפשרות להזמין אנשי מקצוע בשביל שאלו יניחו לכם סילר לבטון במקום הנכון. אתם יכולים להצטייד בציוד המתאים, מברשת ייעודית, ציוד מגן ולצאת לדרך בעצמכם. רק הקפידו למרוח את החומר בשכבה דקה ואחידה, על משטח יבש בלבד. ההמלצה שלנו, לעשות את העבודה ביום חם יחסית, כדי שהמשטח יתייבש כמו שצריך, בזמן.

להזמנות ולמידע נוסף, פנו לאתר האינטרנט

עבודה טובה מתחילה בבחירה נכונה של החומרים האיכותיים ביותר בשוק. להזמנה של חומרים ולקבלת מידע נוסף, פנו לאתר האינטרנט שלנו.

צילום: pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן