חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטרנדים של החורף – תכשיטים

לכל עונה יש קוד לבוש משלה וכמו שהטמפרטורות משתנות כך גם המלתחה מתאימה את עצמה לרוח העונה.

הטרנדים האופנתיים מתחלפים מחורף לקיץ ובהתאם גם סצנת התכשיטים מעדכנת את התחזית ומאמצת בשורות מרעננות ודקורטיביות שמשדרגות את ההופעה.

תכשיטי החורף מזהירים את המראה ומוסיפים את הניצוץ המבוקש, בעלי צביון מונוכרומאטי שמיישר קו עם הגוונים הקלאסיים של העונה הקרה ומתבססים על עושר של חומרי גלם איכותיים בדגמים מעוצבים ומסוגננים שייראו פשוט נפלא עם מעילים, ז'קטים, סריגים ופריטים עבים אחרים.

לפניכם סקירה של הטרנדים הבולטים בין התכשיטים העונתיים. כשבחוץ קר – זירת התכשיטים מתחממת..

שכבות ולא רק בבגדים: שיטת הבצל היא טכניקת לבוש פופולארית בעונה הקרה לפיה אנחנו מתלבשים שכבה על גבי שכבה שנוכל להתקלף או לעטות פריטים לפי תנאי מזג האוויר – ולייצר שילובים מנצחים בגוונים, מוטיבים ובסגנונות.

עולם התכשיטים אף הוא הופך למעניין במיוחד עם אפקטים של נפח ועומק בצורת שכבות מתכשיטים שכבתיים ועד חיבורים מסקרנים ומחמיאים כמו חוליות שפוגשות זו את זו.

ניתן למצוא גם את המראה המועדף בחורף של תכשיטים בשכבות – מספר שרשראות זו לצד זו במראה א-פרופורציונאלי או בעל מספר רבדים וכך גם צמידים שעונדים זה לצד זה עד השגת מראה בעל מרקם עשיר ומראה דומיננטי שלא ניתן להתעלם מקיומו. כנ"ל עגילים לחור ראשון, שני ואפילו לחור שלישי כך שהאוזן כולה מעוטרת בצורה ייחודית.

פנינה שמחוללת קסמים: הפנינים נחשבות לקלאסה אריסטוקרטית ובחורף הן זוכות להתייחסות משמעותית יותר ומתמזגות בהרמוניה עם מעילי צמר, ז'קטים עבים ושמלות חורף רומנטיות ומעדנות את ההופעה כולה.

צילום: pixabay

הפנינים המלכותיות תופסות את העין ואת תשומת הלב בשלל עגילים כאשר המגמה העכשווית היא שהפנינה תהיה בעת ענידת העגיל בקדמת תנוך האוזן או שמדובר בשתי פנינים כך שאחת היא בקדמת התנוך והשנייה מאחור. הפנינים משתלבות נהדר עם זהב אמיתי בדרגת קראט 14 וביחד נוצרת קומבינציה מרהיבה ביופייה.

אבן החן להשלמת המראה: לאבנים יפות יש כוח ועוצמה ובמיוחד בחורף כשרוצים לשבור את החדגוניות או את הסגריריות במראה צבעוני וססגוני יותר הן נכנסות לתמונה בחינניות רבה.

אבני זירקון איכותיות המשתבצות במלאכת אמנות מוקפדת על גבי תכשיטים שונים מעגילים דרך שרשראות ועד טבעות וצמידים בשלל גוונים לפי בחירה בהתאם לגוון שרוצים לצבוע עמו את ההופעה.

אפשר לבחור גם בין מגוון רחב של אבני חן כמו ספיר, אמרלד, רובי וכל אחת בעלת אופי ואישיות כך שהבחירה היא בחירה מודעת לפי האבן המועדפת ומה שהיא משדרת ולא רק מבחינת צבע וסטייל.

הטרנד הגיאומטרי ממשיך: המגמה הגיאומטרית שצוברת תאוצה מעונה לעונה ממשיכה אל תוך החורף בתכשיטים צורניים ואסימטריים ששוברים גם את הצורניות המוכרת. לצד המרובעים, המשולשים והעיגולים אפשר לראות תכשיטים אסימטריים מעניינים בזוויות מסקרנות.

כמו כן, אפשר לראות החורף שהאורך קובע והסיבה לכך היא במיוחד בתליונים ובשרשראות שעולים על הבגדים כך שהם יכולים להראות לעין המתבוננת מרחוק ולא להיבלע או להעלם בתוך בגדי החורף.

אם השרשרת עצמה אינה ארוכה דיה ניתן לרכוש תוספת של הארכה ולהאריך אותה או מלכתחילה לבחור תליון ארוך או דומיננטי במיוחד שיעניק את הנפח, העומק והעוצמה המבוקשת לשרשרת כך שיראו אותה על ועם כל בגד חורפי אפשרי.

מחפשים תכשיטים לנשים טרנדיים? היכנסו לאתר התכשיטים האיכותי youme המגיש את כל הטרנדים האופנתיים בסצנת התכשיטים במחירים שווים מבלי להתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. באתר youme תכשיטי זהב מרהיבים שזוכים בטאץ' עיצובי ייחודי בהתאם למגמות השולטות בכל עונה.

בכל הקשור לזכויות שלכם – ידע הוא כוח: למה זכאים אנשים שחוו רשלנות רפואית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן