חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פינוי תכולת דירה בתל אביב

קרדיט: פינוי תכולת דירה וניקיון, שי 050-7454504

תל אביב היא עיר הידועה במצוקת הדיור שלה, ולכן ישנם מקרים בהם אנשים כל כך נלהבים למצוא דירה, עד שלא אכפת להם שהדייר הקודם השאיר בה חפצים; העיקר שיוכלו להיכנס לדירה במהירות. במקרים שכאלו אתם יכולים לסמוך על חברת שי פינוי דירה, החברה שתבצע עבורכם פינוי תכולת דירה בתל אביב – פינוי מהיר ומקצועי על הצד הטוב ביותר.

אל תתנו לרהיטים הישנים ותכולת הדירה להפריע לכם להגשים את החלומות. וגם אין צורך שתתחילו להקדיש לזה שבועות וחודשים. כאשר הדירה מלאה בציוד ישן, רהיטים בלויים ועוד שלל חפצים ישנים שאף אחד לא צריך – הפתרון הטוב ביותר הוא פינוי באמצעות חברת פינוי דירות, חברה מקצועית ומנוסה.

מדוע יש צורך בחברה מקצועית לפינוי תכולת דירה בתל אביב

השאלה שעומדת כאן על הפרק היא האם אתם רוצים לעשות זאת לבד, כלומר לפנות את הדירה בכוחות עצמכם, או לתת למקצוענים לעשות זאת. כמובן שאין שום דבר שאינו אפשרי, ואם תרצו לפנות את הדירה בעצמכם, תוכלו לעשות זאת. אך בהתחשב בכך כי מדובר בעבודה הדורשת זמן רב, סבלים עם כוח פיזי, ציוד מקצועי ורכבי הובלה, ככל הנראה תעדיפו לעשות זאת עם חברה מקצועית.

חברת פינוי דירות בתל אביב יכולה לעשות זאת בצורה טובה ויעילה, וגם לתת פתרון לכל הקשיים הקשורים לרהיטים גדולים וכבדים. ומעל הכל, החברה תעשה זאת בזמן קצר.

פינוי תכולת דירה בתל אביב – מה זה כולל

ניתן לחלק את פינוי הדירה לכמה שלבים:

שלב א‘ – שלב הסקירה הראשונית

שלב ב‘  – שלב המיון וקבלת ההחלטות לגבי הציוד (מה לשמור, מה לזרוק, מה לתרום, מה למכור).

שלב ג’ – אריזת החפצים לפי ייעודם.

שלב ד’ – פינוי התכולה מהדירה ושינוע החפצים אל היעד (אשפה, מחזור וכו‘).

שלב ה‘ – ניקוי הדירה, חיטוי ותחזוקה בהתאם לצרוך.

מתי לפנות לחברת שי פינוי דירה

אם הגעתם למסקנה כי פינוי תכולת דירה בתל אביב הוא משימה מורכבת וקשה, ואינכם יכולים להקדיש לכך את הזמן ואת האנרגיה, זהו הזמן לפנות לחברת שי פינוי דירה. אנו מביאים איתנו את הניסיון המקצועי, הצוות המיומן, הציוד הלוגיסטי וידע בתחום. אנו נעשה עבורכם את העבודה במהירות, יעילות ובטיחות.

פינוי תכולת דירה בתל אביב – מהיכן מתחילים

הדבר הראשון שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר. אנו נשלח נציג מטעמנו על מנת לבדוק את תכולת הדירה ומאפייני העבודה. אני נקשיב לבקשות והצרכים שלכם, נייעץ לכם ובסוף נסכם על חבילת השירות הנדרשת. ובהתאם לכך נוכל להציע לכם הצעת מחיר לפינוי מהיר ומסודר.

שאלות שכיחות בנושא פינוי תכולת דירה בתל אביב.

מדוע חשוב שנציג החברה יגיע בטרם הפינוי?

יש לכך שתי סיבות. ראשית כל אנחנו צריכים לדעת כיצד להיערך ליום הפינוי. למשל איזה ציוד להביא, כמה אנשים וכמה רכבים. ושנית, אנו רוצים להיות הוגנים ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת ולוח זמנים.

אילו שירותים נוספים אתם נותנים מלבד הפינוי?

אנו יכולים להציע לכם שירותי ניקוי, חיטוי, הדברה, תיקונים ותחזוקה כללית. הכל במטרה להשמיש את הדירה במהירות.

האם אני צריך להיות בדירה במהלך הפינוי?

לאחר שסוכמו כל הפרטים אנו פועלים לפי ההנחיות ואין צורך להיות נוכחים בדירה. אך במידה ותרצו לתת הוראות פינוי פרטניות לגבי מה לפנות ומה לא, אתם יכולים להיות שם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן