חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנהלת ישראייר פתחה הבוקר את המסחר לרגל הרישום בבורסה בתל אביב

הנהלת חברת התיירות והתעופה ישראייר, פתחה הבוקר את המסחר לרגל הרישום בבורסה בתל אביב

הבוקר פתחה הנהלת ישראייר את המסחר, לרגל רישום ישראייר גרופ בבורסה לניירות ערך.

ישראייר הוקמה ב- 1996 ונרכשה ב- 2021 על ידי ישראייר גרופ (לשעבר בי.ג'י.איי השקעות 1961 בע"מ). בעלי השליטה : רמי לוי, הבעלים של "רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה" ביחד עם שלום חיים הבעלים של רשת "טעמן".

לישראייר אסטרטגיית צמיחה בדרך של רכישת פעילויות ונכסים בתחומי התיירות והמלונאות, החברה מנהלת משא ומתן לשותפות במועדון הלקוחות וכרטיס האשראי של רשת "רמי לוי", והינה אחת מהמתמודדות הסופיות במכרז לרכישת חברת תעופה אירופאית. לחברה גם הסכם שותפות להחזקה במלונות ביוון אשר יתופעלו על ידי הרשת היוקרתית של מלונות "בראון".

ישראייר גרופ גייסה כ-25 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-245 מיליון שקל.

מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת בספטמבר, 2022 למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה ות"א All-Share.

לדברי מוטי חזן, ויו"ר דירקטוריון ישראייר גרופ: "אנו שמחים לפתוח את המסחר היום בבורסה לניירות ערך. מניות החברה הונפקו למסחר בבורסה בחודש יוני השנה והיום אנו מציינים את כניסתנו לרשימה היוקרתית של החברות הנסחרות בבורסה.

זוהי נקודת ציון משמעותית עבור חברת תעופה ישראלית שיצאה להנפקה בתקופה מאתגרת ומורכבת במיוחד. עמלנו כל השנה החולפת להכין את החברה לקראת ההנפקה, הצגנו גידול בכל הפרמטרים ועל כך אנו גאים ונרגשים ממעמד מכובד זה״

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "ישראייר היא אחת מ- 18 החברות החדשות שנרשמו בבורסת ת"א מתחילת השנה, והיא הצטרפה לסקטור תיירות ומלונאות, הכולל 10 חברות בשווי שוק כולל של כ-19 מיליארד שקל.

הבורסה בתל אביב, כבית של הכלכלה הישראלית, היא המקום הטבעי והנכון ביותר עבור החברות הישראליות על מנת להתפתח ולצמוח ולאפשר לציבור הישראלי להיות שותף בהצלחת החברה.

אנו מאחלים למנהלי החברה ולעובדיה הצלחה רבה ושתמשיכו לאפשר לציבור הישראלי ליהנות משירותי התעופה והתיירות שאתם מספקים ותגבירו את התחרות בישראל בתחום, לטובת הצרכנים והמשקיעים."

רוכב אופנוע נפצע בינוני עד קשה בתאונה ברחוב אליפלט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן