חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוהבים אלכוהול? המקום בו תוכלו למצוא כל סוג בקבוק – רשת הרמיטאז

שמה של רשת המשקאות והסיגרים הרמיטאז׳ הולך לפניה בכל רחבי הארץ – כאשר היא מונה כבר 12 סניפים מצליחים, המכילים למעלה מ-1000 סוגי יינות ו-2000 סוגי אלכוהול שונים הכוללים מאות סוגי וויסקי, קוניאק ומשקאות איכות נוספים, מאות סוגי בירות, עשרות טקילות, רום וג'ין, שמפניות, תזקיקים ועוד.

בכל קטגוריית משקאות ניתן למצוא שורה ארוכה של מותגים מקומיים ובינלאומיים החל מהפשוטים ועד ליוקרתיים ביותר, וניתן למצוא גם בקבוקי וויסקי העולים מאות אלפי שקלים בחנויות הרשת.

כמו כן, חלק ניכר מהבקבוקים הנמכרים ברשת הם ייחודים לה ולא ניתן למצוא אותם בשום מקום אחר בארץ.

צילום: עודד סמדר
צילום: עודד סמדר

בסניפי הרשת ניתן למצוא מכונת טעימות ייחודית המאפשרת ללקוחות לטעום סוגים שונים של יינות – אדומים ולבנים שונים טרם הרכישה – דבר המאפשר ללקוח לדעת בדיוק מה הוא רוכש, ובכך לייצר תיאום ציפיות מוצלח עמו ולספק לו חווית קנייה ברמה גבוהה מאוד.

כמו כן, מדובר בקונספט מיוחד ומסקרן אשר בנוי על טכנולוגיה מתקדמת השומרת את היין בשיטת קירור חדשנית, ובכך שומרת עליו טרי ובטמפרטורה המדויקת למזיגה.

מעבר לכך, בהרמיטאז' חוגגים את האהבה לאלכוהול בכל שבוע – כאשר בימי חמישי מתקיים אירוע מיוחד בסניפים – המשלבים מוזיקה וטעימות מיוחדות של משקאות מאזורים שונים מרחבי תבל, על פי קונספט שבועי משתנה.

צילום: עודד סמדר
צילום: עודד סמדר

כך לדוגמא לכבוד השבוע בו צוין יום הבסטיליה הצרפתי, אירוע יום החמישי ברשת סבב את נושא צרפת, והלקוחות אשר נכנסו לסניפים פגשו מוצרים ייחודיים מצרפת בליווי במוזיקה צרפתית אשר הכניסה כל לקוח לאווירה האותנטית.

אז בפעם הבאה תחשוק נפשכם בבקבוק מיוחד, או פשוט להנות ממגוון עצום של מותגי אלכוהול מהמובחרים ביותר בעולם – סניפי רשת הרמיטאז׳ הם הכתובת עבורכם.

צילום: עודד סמדר
צילום: עודד סמדר

יום עוגיית השוקולד צ׳יפ מתקרב – ואנחנו מביאים לכם המלצה חמה וטעימה במיוחד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן