חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השרה החליטה, ובעירייה מגיבים: סיעת אנחנו העיר מברכת על החלטת השרה זנדברג בנושא התחנה המרכזית

בסיעת "אנחנו העיר" וחברת המועצה שולה קשת מגיבים להצהרת השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, שבכוונתה להכריז על אזור התחנה המרכזית כנפגע זיהום אוויר.

"אנחנו מברכים על הצהרתה של השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג שבכוונתה להכריז על התחנה המרכזית כמפגע זיהום אוויר. עם-זאת, לא נחגוג ולא נשקוט עד שתכריז על כך באופן רשמי.

עליה לנצל את סמכותה מכוח החוק ולא לחכות להמצאת תכנית למיגור זיהום האוויר מצד העירייה, שלא עשתה זאת עד היום, ואף חיבלה בהסכם לפינוי התחנה בדצמבר האחרון. את התחנה צריך לפנות עכשיו. אנחנו קוראים לשרה לצאת בהכרזה באופן מיידי. חיי אדם תלויים בכך.

ההפגנה מול בניין העירייה, צילום: " אנחנו העיר "

דבר אחד ברור בהחלט כבר עכשיו: הכרזת השרה תהיה ניצחון לתושבות ותושבי דרום תל אביב, והרווח הוא של כל אזרחי המדינה. לכולנו מגיע לנשום אוויר נקי".

שולה קשת, חברת מועצת עיריית ת"א-יפו וממקימות המטה למאבק בתחנה המרכזית: "אחרי שלושה עשורים של מאבק ציבורי, סופסוף גם במסדרונות הממשלה מבינים את מה שכל תושבת ותושב הבינו מזמן.

התחנה המרכזית לא יכולה להמשיך לפעול. כולי תקווה שהשרה להגנת הסביבה לא תפקיר אותנו כפי שעשו חולדאי ומיכאלי, אלא תממש את הבטחתה ותכריז בהקדם על התחנה כנפגע זיהום אוויר. החיים שלנו בידיים שלה".

עיריית תל אביב בקמפיין הסברה טרום אכיפה בשבילי האופניים בעיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן