חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל תרבות עירוני ברחבי שכונת נווה צדק בתל אביב-יפו

פסטיבל עירוני ברחבי שכונת נווה צדק בתל אביב-יפו; הפסטיבל העירוני-קהילתי ביוזמת ובהפקת עיריית תל אביב- יפו יתקיים השנה לראשונה בשיתוף התושבים ויתרחש בעסקים שונים ברחבי שכונת נווה צדק בתל אביב-יפו

עשרות משוררים/ות וסופרים/ות יתארחו בסמטאות, בבתי הקפה, הגלריות, המסעדות, המרכז הקהילתי ובמרחב הציבורי ויחגגו את המילה הכתובה.

איפה ומתי? ימים שלישי עד רביעי, 14-15 ביוני, כניסה חופשית וללא עלות.

בין המפגשים בפסטיבל:
14/6 יום ג': 18:00- השקת הגיליון החדש של כתב העת הספרותי "הו" בהנחיית עורכות כתב העת ננה אריאל ולילך לחמן – מסיבת הקראה של משתתפי הגיליון בשיתוף עוברי אורח אשר יקריאו קטעים מהמגזין- בבית הקפה "רוג'רס פארק"- סמטת אהרון שלוש 17.

צילום: אילן ספירא

18:00- "חיי הדבורים"- סיור לכוורת עירונית בפלורנטין בהשראת הספר "חיי הדבורים" מאת מוריס מטרלינק- בסיור נשוחח על דבורי הדבש ועל דבוראות עירונית- יציאה לסיור מחנות הספרים "סיפור פשוט"- שבזי 36 – הרשמה מראש לסיור דרך אתר עיריית תל אביב-יפו.

18:30- ״כן בבית ספרנו: על חינוך ופוליטיקה״- דיון ציבורי נוקב בדבר מקומה של הפוליטיקה במערכת החינוך – גיש עמית משוחח עם זאב דגני, מנהל הגימנסיה העברית הרצליה. – מרכז נווה שכטר, שלוש 42.

20:00- "המתנה של ליבי"- מפגש למבוגרים עם סופרת הילדים והפעילה החברתית וובעלם טזזו מקונן , המפגש יתמקד בארבעת ספרי הילדים שכתבה ובהם היא מתעדת את נפתולי חייה החל מהילדות בכפר באתיופיה דרך המסע לסודן ועד הקליטה והעלייה בישראל- חלל תצוגה שבזי, שבזי 58.

20:00- "התססה מקומית"- מפגש בהנחיית דר' אורי מאיר- צ'יזיק, חוקר מסורות מקומיות של תזונה ורפואה על ספרו "התססה מקומית"- ד"ר צ'יזיק ישוחח עם המשתתפים על מסורת ההתססה העתיקה שהולכת ונעלמת ואף יערוך הדגמה לנוכחים- מסעדת משק ברזילי, אחד העם 6.

15/6 יום ד': 17:00- שעת סיפור לאימהות על כוס קפה – מאיה מיטב, מחברת הספר "יופי של אמא" בשיחה על למה ילדים באים לעולם ללא הוראות הפעלה? בית הקפה Ma Jolie TLV, פינס 36.

הוכרזו הזוכות והזוכים בפרס עיריית תל אביב-יפו | כל הפרטים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן