חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפגנת נהגות אוטובוס נערכה מול ביתה של שרת התחבורה: "איפה זכויות הנשים?"

רגע לפני השביתה ביום חמישי, נערכה הערב הפגנת נהגות מול בית שרה התחבורה: "איפה זכויות הנשים שאת מדברת עליהן? צאי מהטיקטוק – התחבורה הציבורית קורסת"

ההסתדרות הלאומית יחד עם ארגון הנהגים קיימו הערב הפגנת נהגות אוטובוס מול בית שרת התחבורה מירב מיכאלי בתל אביב.

עשרות הנהגות הפגינו על שכרן הנמוך ותנאי העבודה הקשים שלהן שבגינן בין השאר הן נאלצות לעשות את צריכהן בדלי ספונג'ה.

הנהגות קראו לשרה: "את דואגת לזכויות נשים לא?! אולי הגיע הזמן שתפסיקי להפקיר אותנו?!".

צילום: ארגון הנהגים, הסתדרות הלאומית

יסמין זועבי, נהגת מאום אל פחם וחברה מארגון הנהגים שהגיעה להפגין אמרה: "אנשים נורמליים יוצאים עם תיק ואוכל לעבודה ולמישהו זה נראה נורמלי שאני צריכה לצאת לעבודה עם דלי כדי לעשות בו צרכים?!". עוד היא ציינה כי: "הגיע שתן עד נפש. הגיע הזמן ששרת התחבורה תתעורר כי אנחנו נשבית את המדינה".

אתי לוי נהגת מחולון וחברה בארגון נהגי האוטובוסים הוסיפה כי: "מירב מיכאלי דואגת לנשים רק את הנהגות והנהגים היא שוכחת. נשבר לנו להיות כלי משחק בידי פוליטיקאים. גם לי מגיע מקום נורמלי להתפנות בו, לשתות קפה ולהירגע. שרת התחבורה הכושלת בתולדות המדינה שוכחת אותנו הנהגות. אוי לאותה הבושה".

מההסתדרות הלאומית נמסר כי: "מירב מיכאלי, מדברת כל הזמן על זכויות הנשים אך נהגות האוטובוס בשבילם הן עפר ואפר. הנהגות והנהגים לא צריכים לעשות את צרכיהם בתוך דליים בגלל שאין להם תאי שירותים נורמליים ושכר נורמלי הגיע הזמן ששרת התחבורה הכושלת בתולדות המדינה תצא מהטיקטוק. התחבורה הציבורית קורסת!"

מחאת המורים: ראש העיר, רון חולדאי, נשא דברים ברחבת מוזיאון תל אביב לאמנות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן