חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשטרה עצרה חשודים בחשד כי סיממו קורבנות שהכירו באפליקציית היכרויות ושדדו אותם

המשטרה עצרה חשודים בחשד כי סיממו קורבנות שהכירו באפליקציית היכרויות ושדדו אותם; לאחר שהחשודים סיממו את הגברים שהכירו, כפתו אותם, שדדו מהם את כרטיסי האשראי, שחזרו את הקוד הסודי באמצעות הנייד של הקורבנות ומשכו בכספומטים עשרות אלפי ש"ח.

המשטרה פתחה לפני מספר חודשים בחקירה סמויה עם קבלת תלונות של מספר גברים בגין מעשי שוד וגניבות כרטיסי אשראי ומשיכות של עשרות אלפי ש"ח, של גברים שקבעו כל אחד להיפגש עם החשודים דרך אפליקציית היכרויות "גריינדר".

במהלך המפגשים החברתיים, החשודים הגישו לקורבנות משקאות מהולים בחומר החשוד כסם "ג'י" ולאחר שהקורבנות נרדמו, כפתו אותם, גנבו מהם את כרטיס האשראי שלהם, שחזרו את הקוד הסודי דרך הנייד של הקורבנות ומשכו באמצעות הכרטיסים עשרות אלפי ש"ח במזומן.

ביום 25.4.22 החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של 4 חשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם מת"א ע"י שוטרי מרחב ירקון. שניים מהחשודים שוחררו במהלך דיון בבית משפט השלום בת"א בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

משטרה, צילום: דוברות משטרת ישראל

החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב ירקון וחוקריה הצליחו לאתר עד כה 23 קורבנות בפרק זמן של מספר חודשים החל מתחילת שנה זו.

מעצרם של שני חשודים נוספים, האחד, שאכר אללה אבו שהים, שוהה בלתי חוקי בן 24 מטול כרם והשני, אביתר בן אבי, בן 29 מת"א, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א והיום הוארך מעצרם של החשודים ב-4 ימים נוספים ועד ליום 13.5.22.

עוד באותו דיון הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע, בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כבר בימים הקרובים כתבי אישום ובקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

במהלך דיון שהתקיים בבימ"ש השלום בת"א, הותרו לפרסום שמם ופרטיהם המזהים של החשודים והמשטרה קוראת לקורבנות נוספים שנפגעו מהחשודים, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה לביתם או למשטרת מרחב ירקון.

שני תושבי תל אביב נעצרו עם סכינים בדרך למשחק האליפות של מכבי חיפה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן