חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתגברים על כל מכשול



משרד החינוך קבע לאחרונה כי פעילות הנינג'ה מתאימה לילדים ולנוער להעצמה אישית, לשיפור היכולת הגופנית, תחושת המסוגלות, יכולת הריכוז, ההישגיות והמצוינות ★ MY NINJA במודיעין מאמינים בדיוק במוטו הזה ★ במתחם מעניקים למתאמנים את הפתרון הראוי ואת היכולת להאמין בעצמם ללא רבב


לאורך שנים רבות, עוד בטרם ידענו מה זה סגר או בידוד חברתי, הלכה והתעצמה התופעה של התמכרות ילדים ונוער למסכים. לא רק שהדבר פגם בבריאות הפיזית של הצעירים, אלא שגם בבריאותם הנפשית ובחוסן שלהם זוהו בבירור השפעות שליליות שהצטרפו לבעיות שכיחות שגם בלאו הכי בני הגילים האלו מתמודדים עמן. לא מיותר לציין שעם פרוץ מגיפת הקורונה, התפתחה התופעה והשפעותיה רק גברו. למרבה המזל, עוד תופעה שתפסה תאוצה בישראל במקביל, הצליחה לעשות שינוי בתפיסת הילדים ובני הנוער – ענף הנינג'ה. לא מדובר רק בתכנית הטלויזיונית הפופולארית, אלא גם במתחמי נינג'ה מובחרים ומקצועיים שקמו ברחבי הארץ בעקבות הצלחתה. בראשם, עומד מ מתחם MY NINJA במודיעין, שפתח את שעריו לפני כארבעה חודשים.

בתוך כך, לאחרונה פרסם משרד החינוך הוראת שעה מטעם המפקח הארצי על החינוך הגופני, לפיו פעילות הנינג'ה מתאימה לילדים ולנוער להעצמה אישית, עם יכולת לשפר ולפתח את היכולת הגופנית, תחושת המסוגלות, היכולת להתגבר על מכשולים, יכולת הריכוז, ההישגיות והמצוינות.
"השנתיים האחרונות עוררו בקרב הרבה תלמידים, מכל שכבות הגיל, מצוקות אישיות", מתאר שחר מי-און, בעלי מתחם MY NINJA במודיעין. "האימון במתחם מאפשר להם להתנתק מהמסכים, לא להסתובב ברחובות ולחזק את עצמם בכל תחום. למעשה, אנחנו מביאים פתרון חינוכי בלתי פורמלי, לאחר כאוס מוחלט שמגיפה יצרה".

מתחם MY NINJA במודיעין מתפרס על פני 500 מ"ר ובו מתקנים אתגריים מותאמים לאימון בקליסטניקס, פארקור וכושר עבור ילדים, נוער ומבוגרים. במתחם בית קפה בריאותי למתאמנים, חוגים, קייטנות וניתן לקיים בו כל אירוע פרטי דוגמת כנסים או ימי גיבוש. בעלי המתחם הם בני הזוג יוספה חליבה ושחר מי-און, חבר מועצת העיר מודיעין ואבא לילד בעל צרכים מיוחדים. מתוך היכרות אישית עם האתגרים איתם מתמודדת האוכלוסייה המדוברת, דאג מי-און שהמתחם יהיה בין היתר נגיש ובמקביל יחזק את הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות האישית של המתאמנים. כאמור, עומד בכל אחד מהקריטריונים המוזכרים בהוראת משרד החינוך.

֍ מתחם MY NINJA, שד' דם המכבים 28, מודיעין (שדרת מע"ר), 08-644-4010


צילומים: יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן