חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל ברי – אוכמניות תוצרת הארץ

המותג הישראלי הנוסטלגי "כרמל", מוכר בכל בית בארץ ב-2018 נולדה "כרמל ברי" מתוך חזון לעורר את החקלאות הציונית ולהביא לקהל הצרכנים הישראלי פירות יער מובחרים, כחול לבן בראש נבחרת הפירות עומדות האוכמניות, עטורות בטעם מנצח, ערכים תזונתיים ומראה מרהיב שיהיה בתאבון

פירות היער של חברת "כרמל ברי" מבית קבוצת אמפא, הם הדבר הכי חם בשוק הפירות הישראלי. במשך שנים סבל הענף בארץ ממחסור בפירות יער איכותיים, בפרט האוכמניות, בתירוץ כי האקלים הארצישראלי אינו הולם ותואם את תנאי הגידול הנדרשים לפירות המובחרים. ב"כרמל ברי" הצליחו לפצח את השיטה. לא רק מתוך רצון להצליח ולכבוש את הקהל, אלא מתוך רצון לממש ולהגשים את החלום הציוני ולהחיות את החקלאות בארץ. בשותפות עם משקי עין זיון ונטור, נרכשו האדמות המתאימות בדרום רמת הגולן והוקמה חוות גידול לתפארת המשתרעת על פני כ-120 דונם ואשר ביכולתה להניב כ-250 טון פירות בעונה.

חוות הגידול ברמת הגולן, באדיבות כרמל ברי

בשיתוף עם בעלי הידע והניסיון מחברת "כרמל אגרקסקו" הנוסטלגית (הוקמה על ידי ממשלת ישראל בשנת 1956 ופירותיה מוכרים בכל בית בישראל), שולבו בחווה הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום החקלאות. נכון להיום חברת "כרמל ברי" משווקת את פירותיה בחנויות ברחבי הארץ ומספקת משלוחים עד לבית הלקוח באזור מרכז הארץ. בזמן הקרוב יורחב מערך המשלוחים לשאר קצוות הארץ. מלבד זאת, פירות היער של כרמל משמשים מאפיות ומטבחים מוכרים וגדולים בארץ, דוגמת בתי קפה, קונדיטוריות ומגדניות ואף מסעדות.

האוכמניות אינם פירות המתהדרים רק בטעם מלהיב. לפרי היער הכחול והיפהפה מתווספים יתרונות בריאותיים רבים. בין היתר הפרי עשיר בוויטמינים, בסיבים תזונתיים, באנטי אוקסידנטים (נוגדני חמצון), בעל ערך תזונתי גבוה אך ערך קלורי נמוך.

צילום: כרמל ברי

מתוך רצון לשוויון ובמטרה להעניק לכל פלח בקהל צרכנים הישראלי את שמגיע לו, עברה חברת "כרמל ברי" את התהליך הממושך והמקובל מול הרשויות לקבלת תעודת כשרות עבור התוצרת כחול לבן של פירות היער. בחודש שעבר העניקה הרבנות הראשית הכשר רשמי לאוכמניות ולפטלים של החברה.

"קבלת תעודת הכשרות לתוצרת המובחרת שלנו, בראשה האוכמניות, מהווה עוד ציון חשוב בדרך הממושכת אליה יצאנו לפני מספר שנים, שמטרתה להביא לצרכנים הישראליים את פירות היער האיכותיים ביותר שאנו מפתחים ומגדלים על אדמת רמת הגולן", אומר דורון כהן, מנכ"ל "כרמל ברי". "במקביל לכך יורחב טווח שירות המשלוחים שלנו, במסגרתו ניתן להזמין ולקבל את פירות היער של כרמל עד לפתח הדלת ובקרוב, ניתן יהיה למצוא ולרכוש את אוכמניות כרמל ברשתות המזון המוכרות".

להזמנות ורכישה: https://www.carmelberry.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן