חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרוייקט פסח המדהים של המחזאי והתסריטאי אסף שלמה בחסות בנק הפועלים

הכירו את אסף שלמה ופרוייקט פסח המדהים למען הקהילה בחסות בנק הפועלים

אסף החל את דרכו בגיל 6 בהצגות ילדים והופיע בכל רחבי הארץ, וכמו כן בלהקת השכנים של ציץ, בשירותו הצבאי שרת במדור הפקות והיה לבמאי הראשון בצה"ל בתקן.  במהלך השירות ביים וכתב עשרות הפקות שחלקן הופיעו בהצלחה רבה מחוץ לגבולות הצבא.

בהמשך מנחה שעשועון  הטלוויזיה "חכם בלילה" בערוץ 10. במקביל ממשיך ליצור לתיאטרון ולטלוויזיה, משמש עורך משנה בערוץ הילדים וכותב תכנים. ב2014 מתמנה למנכ"ל תיאטרון ילדים ונוער "תיאטרון מפגשים" –  העלה לראשונה את "גריניטיני" הצגת הילדים הראשונה שמשלבת אנימציה ומתורגמת בזמן אמת לשפת הסימנים.

במקביל כותב את סדרת המתח לנוער "האוצר שלנו" בחינוכית, משתתף בפסטיבל מחזות זמר וזוכה בפרס מחזאי השנה לשנת 2016 ופרס הצגת השנה. כיום סיפרו הראשון לילדים "הביזבזים" נמכר בכל רחבי הארץ בסטימצקי ומביא את האגדה מאחורי המשפט "כסף לא גדל על העצים" . אסף כותב הרצאות ומרצה בעצמו על שיווק ויצירה. וכותב סטנדאפ לסטנדאפיסיטים מוכרים יותר ומוכרים פחות.


ב2019 כתב את המחזה "אני שולמן" ומתוך רעיון שעולה במחזה שמתגלגל על לרשות המיסים בירושלים, אסף מייסד את חברת הסטארטאפ ""GET VAT ומקביל יוזם חלל עבודה שיתופי ליוצרי האומנות הכתובה.  במקביל שני פורמטים פרי עטו מתחום הריאליטי נמצאים בשלבים מתקדמים.

צילום: פרטי


כיום נבחר אסף לביים ולכתוב את "חיטמן שר חיטמן" בפסטיבל הפסנתר, מחזה אשר כתב עם אוהד חיטמן התקבל לפסטיבל חיפה לילדים ועוד מחזה שכתב יחד עם חיטמן יצא בתקופה הקרובה.


 בנוסף מחזיק יחד עם בת זוגו ניקול ברסלב בתוכנית רדיו ב104.5 צפון, ובפינה חדשה בערוץ 13 ב״דוח היומי״ עם קובי מחט.

צילום: סלי בן ארי


כמחזאי ותסריטאי ראיתי במוחי את הביזבזים תחילה כהצגה ולפעמים כסרט ובכלל יצא ספר. ככה זה כשפרויקט מתחיל ליכתב, אין לדעת לאן זה יוביל אותך, איך תיגמר העלילה של יצירת הסיפור הביזבזים?

כשפנו אלי פרומרקט ובישרו לי שבנק הפועלים בחר בספר שלי כחלק מפרויקט ״ארצנו הקטנטונת״ לרגל 40 שנים לבנק הפועלים. התרגשתי מאוד.

אני זוכר את שיחת הטלפון, התקשרה אלי סנדרה מפרומרקט, אשת הקריאייטיב בחברה הכי גדולה בארץ להפקות ענק ובישרה לי על כך ״אסף? הספר שלך נבחר ע״י בנק הפועלים, הם מבקשים להפוך אותו למחזה שיעלה 28 פעמים במשך ארבעה ימים״.

צילום: סלי בן ארי

זה היה נשמע יותר טוב מאראלה ממפעל הפיס הרגשתי שכל מה שאני צריך לעשות זה לשים את היד על המקלדת וההצגה כבר תתכתב בעצמה. זאת הפעם הראשונה שאני לא צריך לבנות דמויות, להמציא עולם. העולם הזה חי לי במוח כבר כמה שנים.



הקשר שהיה לי עם הקהל היה דרך סטימצקי שם הקוראים רוכשים את הספר שלי וכותבים תגובות ועכשיו אוכל לפגוש אותם פנים מול פנים בין התאריכים 18.4 ועד – 21.4 בחול המועד פסח ביער בן שמן. אני מתרגש מאוד ובא להצטלם עם כל אחד בקהל, אני בעצם מעריץ של כל קורא של הספר ״הביזבזים״ הסיפור שמאחורי המשפט המוכר ״כסף לא גדל על העצים״

לרכישת הספר: https://www.steimatzky.co.il/013372319

צילום: פרטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן