חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חנות דגל ראשונה ל-EMPIRE TECH ישראל

לאחר שכבשו בסערה את הענף באון-ליין, בחודש מאי הקרוב צפויה להיפתח החנות במלון הרודס תל-אביב – השבוע נחתם חוזה רשמי בין הצדדים, ובחנות ניתן יהיה לרכוש את מוצרי החברה המובחרים וליהנות מטיפולי קוסמטיקה מקצועיים לעור ולגוף

 

לראשונה בארץ: חברת EMPIRE TECH ישראל תפתח בעוד כחודשיים חנות דגל במלון הרודס תל-אביב מבית רשת פתאל. במקום יימכרו כל מכשירי ותכשירי החברה המובחרים ובמקביל, יבוצעו טיפולים קוסמטיים מקצועיים לעור ולגוף.

כיום, בסמוך ללובי המפואר של המלון, מצויות שתי חנויות. בחברת EMPIRE TECH ישראל השכילו להשכיר את שני החללים ובימים אלו ממש, עם חתימת החוזה בין הצדדים, החלה החברה לבצע שיפוצים מקיפים במקום. בין היתר, יהפכו שתי החנויות לחלל אחד עם שבירת הקיר החוצץ ביניהן, כך שייווצר בית אחד רשמי, גדול ומושקע לחברה המתפרס על כמה עשרות מ"ר.

הרודס תל אביב, צילום: רשת פתאל

כאמור, במקום יימכרו כל מוצרי החברה, מכשירים ותכשירים כאחד, שביכולתם להעניק למשתמש את היכולת לבצע טיפולים קוסמטיים מתקדמים, לעור ולגוף, באופן עצמאי ומבלי לצאת את הבית. בנוסף, במתחם הטיפולים של חנות הדגל יבוצעו טיפולים קוסמטיים, על-ידי מטפלות מוסמכות ומנוסות, כמובן באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של EMPIRE TECH.

הרודס תל אביב, צילום: רשת פתאל

בין היתר, מתמקדים בחברה בפתרונות מתקדמים עבור בעיות שונות דוגמת אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפול בצלוליטיס, סימני מתיחה, הצרת היקפים, הסרת שיער בלייזר, מיצוק וחיטוב עור הפנים והגוף ועוד. כמו-כן, עם פתיחת העסק הרשמית, צפויים שיתופי פעולה עם בית-המלון כך שהנופשים יוכלו ליהנות מהנחות והטבות בחנות, הן ברכישת מוצרי החברה והן בטיפולים הקוסמטיים.

חברת EMPIRE TECH ישראל משווקת בארץ את מכשירי ותכשירי החברה האמריקאית המוכרת, כולם מאושרים לשימוש על ידי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי. בין מגוון המוצרים ניתן למצוא את מכשירEMPIRE LED EYE לחיטוב ומיצוק אזור העיניים, מכשיר MARVELOUS 24K GOLD  המבצע פוטותרפיה לטיפול בקשת רחבה של בעיות עור או מכשיר 3D RF BODY SLIMMING-  המסייע להפחתת צלוליטיס וסימני מתיחה. כמו-כן, החברה משווקת בישראל את קרם המשי המדובר בעולם, D'OR24K, לטשטוש קמטים וקמטוטים. כמו-כן מסייע הקרם במיצוק העור, ומעניק מראה צעיר וזוהר יותר.

צילום: אמפייר טק

מכשירי EMPIRE TECH מופעלים על ידי טכנולוגיה מהפכני עם פטנט, אשר מפקסת ארבעה אורכי גל ממוקדים החודרים עמוק בדרמיס, בדומה לעדשת לייזר. פעולה זו ממריצה פעילות תת-עורית, מהדקת את העור על השריר ומסייעת בין היתר בחידוש וייצור של קולגן ואלסטין. מדובר בטכנולוגית הפוטותרפיה, שהיא למעשה שיטת טיפול בנורות LED עוצמתיות בעלות השפעה רבה המסייעות בהעלמת קמטים, פצעים, אדמומיות, פסוריאזיס, סבוראה, אקנה ועוד. דרמטולוגים ומטפלים רבים משתמשים במכשירי EMPIRE TECH, שהם למעשה מכשירים ביתיים, נוחים וקלים לשימוש. צורתם הייחודית של המכשירים מאפשרת טיפול מלא על ידי המשתמש והטכנולוגיה עצמה, מבוססת על עקרונות יסוד של מדע וביולוגיה.

 

לפרטים נוספים על החברה ולרכישת המוצרים:

https://emptechpro.co.il/

צילום: אמפייר טק
צילום: אמפייר טק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן