חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקת אוטובגד בשבוע האופנה קורנית תל אביב 2022

עיריית תל אביב-יפו משיקה את אוטובגד, פרויקט עירוני-קהילתי-סביבתי לאיסוף ומכירת בגדים יד שנייה המקדם תעסוקתית אנשים עם מוגבלות, שיחנה מחוץ להאנגר 11 בנמל תל אביב

קהילה לובשת קיימות: ביום השני של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 – שני, 4 באפריל, הגיע האוטובגד למתחם האירוע בהאנגר 11 בנמל תל אביב ושם הוא יישאר לקבלת תרומות במשך כל ימי האירוע בשעות 21:00-9:00.

את הטקס, שהתקיים לכבוד הצבת האוטובגד במקום הנחה חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קידום מעמד האישה מוטי רייפ; ונשאו בו דברים רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו; יפה מור, מנכ"לית מת"ש; ואיתן בן עמי, מנהל הרשות לאיכות הסביבה וקיימות בעיריית תל אביב-יפו.

במהלך הטקס תרמו למיזם ממלתחותיהן הפרטיות גם אושיות האופנה רונית יודקביץ', שירז טל ושירלי בוגנים. גם יעל, רעייתו של ראש העיר רון חולדאי, שלחה עמו שקית ובה פריטים שווים במיוחד.

האוטובגד הוא רכב חשמלי ירוק שהוסב לבוטיק יד שנייה נייד במטרה להסתובב בשכונות העיר לצורך איסוף בגדים ומכירתם לתושבים במחיר שווה לכל נפש (5-20 שקלים). ההכנסות מהמכירות מיועדות כולן לקידומם ולרווחתם של אנשים עם מוגבלות.

צילום: אילן ספירא

לדברי רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "באמצעות ההפעלה של אוטובגד אנחנו תורמים לאיכות הסביבה, מצמצמים את צריכת הטקסטיל, מוזילים את עלויות הקיום, משלבים אנשים עם מוגבלויות בקהילה ומסייעים להם לרכוש מיומנויות חברתיות ותעסוקתיות. אני בטוח בהצלחת הפרויקט ומאמין במחוייבות שלנו לקיימות עבור הדורות הבאים".

בתום שבוע האופנה, ב-10 באפריל, ובמהלך החודשיים הקרובים, יגיע אוטובגד בשעות 19:00-16:00 למרכזים הקהילתיים הבאים, אליהם ניתן יהיה להביא בגדים לתרומות:
בימי ראשון – בבית תמי ברח' שינקין בלב העיר
בימי שני – בבית צ'רנר ברח' חסידי האומות ביפו
בימי רביעי – במרכז רוזין ברמת אביב ג'
בימי חמישי – בבית פרנקפורט ברח' קיציס בצפון העיר

בחול המועד פסח האוטו אינו פעיל.

מיזם האוטובגד הוא חלק מהחנות החברתית "אהבה שנייה" למכירת בגדי יד שנייה, אותה מפעילים אנשים עם מוגבלות מהתאגיד העירוני מת"ש – מרכזי תעסוקה שיקומיים. החנות ממוקמת במרכז התעסוקתי שיקומי ברח' צביה לובטקין 33 ונמכרים בה בגדי יד שנייה ועודפי מעצבים.

צילום: אילן ספירא

לדברי יפה מור, מנכ"לית מת"ש: "הייעוד של מת״ש הוא קידום תעסוקתי וחברתי של אנשים עם מוגבלות. אוטובגד, מעבר לתרומתו לסביבה ולקהילה בכלל, מאפשר לאנשים עם מוגבלות לחזק מיומנויות תעסוקתיות, לצאת מתוך המפעל המוגן ולקחת חלק כשווים בפעילות קהילתית חברתית ברחבי העיר".

מוטי רייפ, חברת מועצת עיריית תל אביב-יפו ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה הוסיף: "אני שמח על הזכות להיות חלק מדירקטוריון מת"ש ולקדם את העשייה בחנות אהבה שניה ובאוטובגד, עשייה שמשלבת בין שתי אהבות גדולות שלי – אנשים ואופנה. אין סיפוק גדול יותר מלראות את האנשים המיוחדים ממת"ש משתלבים בקהילה ומתקדמים חברתית ותעסוקתית".

אנו מזמינים אתכם ואתכן להגיע להאנגר 11 בנמל תל אביב בימי שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022, כדי לראות ולשמוע על הפעילות של אוטובגד.

והכי חשוב – כשאתם מגיעים, תביאו אתכם בגדים שאתם כבר לא צריכים. החברים ממת"ש כבר יימצאו להם בעלים חדשים.

צילום: אילן ספירא

המשטרה פיענחה את אירוע דקירת אוהד הכדורגל בסיום המשחק סמוך לבלומפילד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן