חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקורונה לא עוצרת את ההצלחה המוסיקלית הישראלית בעולם!

למרות הקורונה, יערכו בחודשים הקרובים קונצרטים מיצירותיו של ד"ר ברוך ברלינר ברוסיה, אוקראינה, קירגיסטן וב2022 כבר הוזמנו קונצרטים לפולין, גרמניה וטורקיה!

הקורונה לא עוצרת את המוסיקה בכלל ואת פרויקט השליחות של המלחין הישראלי ברוך ברלינר, שמבוסס על טקסטים מהתנ"ך, בפרט. ב-25 באוגוסט יתקיים בבישקק, קונצרט לתזמורת סימפונית ול-2 מקהלות, הקונצרט יתקיים באגם הגדול והידוע של קירגיסטן, (סונג קול).

בספטמבר יתקיימו קונצרטים באוקראינה, לציון, 80 שנים לטבח בבאבי יאר: בלבוב תבוצע גירסת סימפו רוק ל"בריאת העולם" לתזמורת, להקת רוק וקריין. בקייב, תנגן התזמורת הסימפונית פרזדנט הן את "בריאת העולם" והן את היצירה החדשה של ברלינר, "חלום יעקב". באוקטובר יתקיים קונצרט מיצירותיו של המלחין הישראלי במסגרת פסטיבל "לילות קרלייה" בעיר פטרוזבודסק, הקרובה לגבול עם פינלנד, כמו כן הפואמה הסימפונית "אברהם".

בנובמבר, יתקיים שני קונצרטים בקלינינגרד (קנינסברג). הראשון בדומה בה קבור הפילוסוף הגרמני עמנואל קאנט בו תנוגן הסימפוניה "אברהם". הקונצרט השני יתקיים בתיאטרון המוזיקלי של העיר, שם תבוצע גיסה בימתית לסימפו-רוק, של היצירה "בריאת העולם", בנובמבר יתקיימו גם קונצרטים בטינקוב ארנה שבסנט פטרסבורג: הופעת ענק. סימפורוק פנטסמגוריה. של"בריאת העולם". בסנט פטרסבורג ישתתפו בקונצרט הקריין המפורסם דמיטרי יוז'ב, שחקן רוסי מוכר, התזמורת הסימפונית של מוסקבה! והרכב רוק של 12 נגנים וזמרים. באותו ערב יושמעו לראשונה קטעים מתוך גרסת האופרת רוק של "בריאת העולם" בשילוב וידאו ארט של ג'ו בוי. בדצמבר יתקיים אירוע גדול בסנט פטרסבורג עם הקהילה היהודית לכבוד חנוכה וב יבוצעו קטעים מתוך אופרת הרוק "בריאת העולם" וגירסת הסימפורוק.

ב-2022 מתוכננים קונצרטים בפולין, ליטא, גרמניה וטורקיה והכל למרות הקורונה.

 

ד"ר ברוך ברלינר, אקטואר וד"ר למתימטיקה, פעיל מאוד בסצנה המוזיקאלית והספרותית בארץ ובעולם. בשנים האחרונות הלחין שלוש פואמות סימפוניות: "בריאת העולם", "אברהם" ו"חלום יעקב". פואמה נוספת "עקידת יצחק" נמצאת על שולחן עבודתו.
הפואמה הסימפונית שלו "בריאת העולם" נוגנה בארצות רבות בהצלחה

ברוך ברלינר עובד בשיתוף פעולה הדוק עם נחום סלוצקר, מפיק, מוזיקאי ויזם בחינוך למצוינות

צפו בסרטון, בראשית מסביב לעולם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן