חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יתרונותיה של מיטה סיעודית

קרדיט תמונה FREEPIK

איכות החיים נשים הסובלים מגבלות או שהם נאלצים להיות רתוקים למיטה במשך שעות רבות יורדת פלאים אם בעבר נאלצו לשכב שעות רבות ללא תזוזה והחיים שלהם ושל המטפלים שלהם היו קשים מנשוא.  כיום קיימים מגוון רחב של פתרונות איכותיים המאפשרים חיים נוחים גם למטופלים וגם למטפלים.

כיום גם אדם שהוא סיעודי ומרותק למיטה יכול ליהנות מאיכות חיים  מאמר זה יכיר לכם את המוצר הבסיסי שאתם חייבים לרכוש לאדם הסיעודי הלא המיטה הסיעודית מאמר זה יענה על שאלות שונות בנושא זה  ובנוסף לכך הוא יצליח להציג את היתרונות של המיטה הסיעודית ולמה היא יכולה להקל על הטיפול במטופל ולהפוך את הטיפול למיטבי יותר עבור המטופל וגם המטפל גם יחד.

מהי מיטה סיעודית?

חולים רבים המרותקים מסיבות שונות למיטה אינם יכולים להשתמש במיטה רגילה והם זקוקים למיטה סיעודית בעצם מהו ההבדל בין מיטה רגילה למיטה סיעודית. מיטה סיעודית היא כמו מיטה הנמצאת בבית החולים היא בעלת גלגלים לשינוע קל בעלת מנגנון חשמלי המאפשר להוריד ולהעלות את החולה בקלות היא מאפשרת מגוון רחב של מצבי שכיבה וישיבה היא מאפשרת לחולה לקום מהמיטה בכוחות עצמו גם אם קשה לו להתנייד במיוחד על ידי מעקות אחיזה מיוחדים וכך גורמת לו לא ליפול מהמיטה על ידי אפשרות של הרמת משענת הגב יחד עם הרגליים.

מיטה סיעודית לשימוש ביתי

היצרנים של המיטות הסיעודיות הבינו כי מעבר לכך שהמיטה צריכה להיות שימושית היא גם צריכה להתאים לעיצוב של הבית. בשנים האחרונות ניתן למצוא מיטות סיעודיות שעושות שימוש רב מאד בנראות של המיטה ומתאימות אותה לעיצוב של החדר.

כך שניתן למצוא מיטות איכותיות שמתאימות לעיצוב של החדר וניתן לעצב חדר לאדם סיעודי שלא ניתן להרגיש כלל שהוא כזה. היא מאופיינת בעיצוב עץ ביתי ונעים היא גם בעלת מעקה עץ אליה מחוברים גלגלים נוחים ויציבים המצליחים לשנע אותה בקלות רבה ברחבי הבית. שלט ייחודי מאפשר לכם להשתמש בפונקציות של המיטה .

הכירו את היתרונות של מיטה סיעודית לשימוש ביתי

התאמה של הפעולות השונות למצב המטופל

ניתן להתאים ולבחור מיטה סיעודית המותאמת בדיוק לצרכים הייחודיים של המטופל כאשר ניתן להתאים אותה לבני הגיל השלישי שאינם מצליחים לתפקד כלל או לצעירים יותר המצליחים לתפקד באופן חלקי ניתן לשנות תנוחות בהתאם לרצון, המיטה עם גלגלים גדולים וניתנת לשינוע בקלות ניתן לבחור מיטה עם מעקה מותאם לגובה המטופל וכן אפשרות של התאמת הפונקציות בשלט החשמלי מאפשר לו לנוע ללא צורך בסיוע של אדם אחר.

המשך הטיפול בסביבה הביתית

מחקרים רבים מראים שחולים רבים המרותקים למיטתם שאין להם צורך בטיפול בבית החולים אך עדיין לא חזרו לעצמם כדאי להמשיך את הטיפול בבית ולא בבית החולים על מנת להיטיב ולטפל במצבם בצורה טובה ביותר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להזמין מיטה סיעודית בדומה לבית החולים שתעזור לכם לבצע את הפעולות הנדרשות בחולה ביתר קלות. חשוב שגם המזרן יהיה מתאים מזרן ביצים.

הקלה על צוות המטפלים

מיטה סיעודי מקלה מאד על צוות המטפלים היא מאפשרת להם להרים ולטפל היטב במטופל לעזור לו לקום ביתר קלות ובכך לדאוג לתפקוד שלו בצורה מיטבית. גם לבני המשפחה גם אם הם לא מטפלים בו בצורה יום יומית נחמד יותר לראות אותו לא סובל ומתייסר על מיטה רגילה שאינה נוחה לו אלא על מיטה שמותאמת בדיוק לצרכיו מיטה מתאימה לכל אדם בכל גיל שמוגבל זמנית או שהוא מוגבל לזמן בלתי מוגבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן