חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכה קשה לעולם הסמים והנשק הבלתי חוקי: עשרות חשודים נעצרו לאחר שהופללו ע"י סוכן סמוי

הותר לפרסום: סוכן סמוי שהפעילה היחידה המרכזית במחוז תל אביב במשטרת ישראל חדר לליבת עולם הסמים והנשק הבלתי חוקי בגוש דן ומרכז הארץ- למעלה מ-30 חשודים נעצרו במבצע מעצרים רחב היקף.

מאות שוטרים פועלים משעות הבוקר באזור גוש דן, מרכז הארץ והנגב במסגרת מבצע הפעלת סוכן סמוי שמובילה היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א.

הסוכן, שאותר על ידי מפלג המודיעין בימ"ר מתוך ליבת העולם העברייני, שוכנע לחצות את הקווים ולפעול נגד שורה של יעדים בתחום הנשק הבלתי חוקי והסמים. הסוכן שוגר ידי מפעיליו בימ"ר לעסקאות מבוקרות של נשק וסמים בהיקפים של מאות מילוני שקלים.

במסגרת הפעלת הסוכן שלוותה על ידי חטיבת המודיעין של משטרת ישראל ופרקליטות מחוז ת"א, נרכשו שני רובי סער מסוג קלצ'ניקוב, רובי סער M-16 מוסב, שני אקדחים, 2.5 ק"ג קוקאין, 800 גרם MDMA.

בשעות הבוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, נערך טקס במעמד מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד המחוז ניצב עמיחי אשד וראש אגף החקירות והמודיעין ניצב יגאל בן שלום.

צילום: דוברות משטרת ישראל

בטקס אמר המפכ"ל: "ההפעלה המוצלחת הזו, שהניבה תוצאות מרשימות, מצטרפת לשש פעילויות של החדרת סוכנים סמויים ללב ארגוני הפשיעה, ופעילות עברייני האמל"ח והסמים. זה אינו צירוף מקרים, ורצף הפעילויות הללו מתחילת השנה הם אינם יד המקרה.

החדרת שישה סוכנים סמויים מתחילת השנה שהובילו ליותר ממאה וחמישים עצורים, וכעת הפיצוח השביעי עם עוד עשרות עצורים, הם תוצאה של מדיניות משטרת ישראל שמובילה פעולות יצירתיות, נחושות והתקפיות, למיגור הפשיעה החמורה בכל רחבי הארץ. מתחילת שנת 2022, כל תשעה ימים אנחנו חושפים סוכן סמוי וזוהי רק ההתחלה.

הנתונים הללו, כמו הפיצוח היום, מתאפשרים הודות למפקדים ושוטרים שמעזים ומנצחים, יום יום, שעה שעה, באחת הפרקטיקות המורכבות ביותר שמשטרה יכולה לבצע. אני רוצה בהזדמנות הזו להודות למפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, לשוטרי מחוז תל אביב ולימ"ר תל אביב שהובילו את ההפעלה. אני גאה בכם ומודה לכם על תרומתכם הגדולה בהשגת יעדי המשטרה".

מפקד המחוז ניצב עמיחי אשד אמר: "הפעלת עבריין החוצה את הקווים, מהווה נשק קטלני ומדויק של משטרת ישראל נגד החמורות שתופעות הפשיעה. יש בהפעלה כזאת שילוב של יצירה ושל תְעוּזה, של לקחת חלוֹם ולהפוך אותו למציאות. היום בבוקר, לֹמעלה מ- 40 עבריינים משפיעים, בתחום הסמים האמל"ח יתעוררו, בזכותכם למציאות אחרת, לחלוֹם רע שהם לא ציפו לוֹ, וירגישו את עוצמתה ותחכומה של משטרת ישראל, את ידה הארוכה של היחידה המרכזית במחוז תל אביב.

בהפעלה הזאת הבאתם לידי ביטוי מירבי את מדיניות משְׁטרת ישרָאל והמשרד לביטחון פנים בשנים האחרונות- ששמה את עבירוֹת הנשק הבלתי חוקי במרכז שולחן העבודה".

מפקד הימ"ר ניצב משנה אסף צור אמר: "יריית הפתיחה נורתה, היום אנחנו ניצבים בקו הסיום של הפעלת מס"ח (מקור סוכן חשאי) שפעל בחודשים האחרונים באופן מעורר השראה, עקב בצד אגודל, בתכנית סדורה, ונגע בליבת העשייה, בתחכום, תעוזה, תוך מיקוד בעבריינים המשפיעים ביותר, יש לנו מחויבות אמיתית לציבור עליו אנחנו מגינים ואותו אנו משרתים".

החשודים שנעצרו הועברו לחקירה בימ"ר, ובהמשך יובאו לדיון בעניינם בבימ"ש השלום בת"א. צפויים מעצרים נוספים.

צילום: דוברות משטרת ישראל

ביום המחלות הנדירות, נפתח שרות חדש באיכילוב: מרפאה משולבת למטופלים עם לבקנות עורית-עינית

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן