חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהירות ואמינות בשליחויות בכל אזור המרכז!

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ורצינית לביצוע שליחויות באזור המרכז כדאי שתכירו את מאך1! מדובר בחברה הפועלת כבר יותר משלושה עשורים בתחום ומתמחה באזור המרכז, כאשר על לקוחותינו נמנים גורמים מהמובילים והמוכרים במשק, לצד שורה ארוכה של לקוחות עסקיים ופרטיים, החל במשרדי עורכי דין ורואי חשבון, ועד לחנויות ועסקים.

החברה מבצעת באזור המרכז את כל שירותי המשלוחים הקיימים. בין היתר היא מבצעת מסירות משפטיות, שליחויות עם רכבים וקטנועים, הפקדות בבנקים, חלוקת עיתונים, משלוחים למס הכנסה ומע"מ, שירותי דיוור ישיר, הפקות יחסי ציבור, סבבים קבועים של דואר ובנקים, שליחויות בהולות ועוד.

מהירות ואמינות הולכות ביחד

לאורך השנים פיתחה החברה מערך שליחים מיומן המתבסס גם על ההון האנושי וגם על מערכות מתקדמות. מבחינת ההון האנושי, בחברה עובדים שליחים מיומנים המכירים את כבישי המרכז ככף ידם, ויודעים למצוא את  הנתיבים המהירים ביותר אל היעד – הרבה יותר טוב מכל תוכנת ניווט. כמובן שהשליחים עוברים הדרכות באשר לנהיגה בטוחה לצד הדרכות אודות אדיבות ומקצועיות בשורות, בעודם מבינים כי הם מהווים במידה רבה את הפנים של הלקוח שמאחורי המשלוח.

מלבד זאת, החברה מחזיקה צי נכבד של רכבים וקטנועים, המאפשר לה לתת מענה נרחב ומהיר בכל גוש דן והמרכז. צי הקטנועים תורם רבות למהירות השליחויות והמסירות, בעוד הקטנועים מדלגים על פני הפקקים בשעות העומס ובחורף. באשר לטכנולוגיה, החברה מפעילה מערכת מתדקמת המאפשרת לתכנן מראש את השליחויות בהתאם לקריאות כך שיינתן ללקוחות המענה המיטבי. המערכת גם מאפשרת לנטר ולעקוב אחר משלוחים ומיקומיהם בזמן אמת.

בזכות הצי הנרחב, מאגר העובדים המיומן והטכנולוגיה המתקדמת, החברה יכולה לבצע שליחויות באמינות גבוהה במיוחד ובמהירות רבה. כך למשל, רבים מלקוחות החברה נדרשים לשליחויות המתבצעות עוד באותו היום ובתוך שעות ספורות. החברה מבצעת זאת על הצד הטוב ביותר כאשר השליח מגיע אל נקודת הקבלה ומכאן והלאה דואג למסירה בעוד הלקוח מקבל אישור עליה. יתרה מכך, את ההזמנות ניתן לבצע לא רק בטלפון אלא גם באתר מתקדם וידידותי לשימוש, באופן הקל והפשוט ביותר.

שורה ארוכה של לקוחות ממליצים

כאשר בוחרים חברת שליחויות במרכז או בכל מקום אחר בארץ, אחד הקריטריונים העיקריים הוא הוותק של החברה, המעיד על הצלחתה בתחום תחרותי. חברה שכזו גם תהיה מסוגלת לספק המלצות מאת לקוחות שממליצים. לכן, במידה ואתם מחפשים חברה לעבודה קבועה ושוטפת, כדאי שלא לוותר על המלצות המעידות יותר מכל על יכולות החברה. במאך1 ישמחו להפנות אליכם לשורה ארוכה של אנשים, בעלי עסק, חברות וארגונים שישמחו לספר על שביעות רצונם מהשירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן