חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההתחדשות העירונית בדרך השלום יוצאת לדרך

פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון בדרך השלום נערך לפינוי דיירים ותחילת העבודות

חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, צפויה להיות הראשונה שתפנה את דיירי הבניינים הישנים בדרך השלום 87-89, ותחל בעבודות להקמת ארבעת המגדלים החדשים במקומם * במקביל, מקדמת החברה את התב"ע עבור מתחם הבניינים 93-99 באותה הרצועה

 

בתום הליכי האישורים הנדרשים, נערכת חברת אורון נדל"ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, יזמית הפרויקט, לפינוי הדיירים מבתיהם במטרה לקדם את הריסת שני המבנים הקיימים, לקראת תחילת העבודות במקום.

במסגרת הפרויקט, שיתבצע במתכונת של פינוי בינוי, ייהרסו שני בניינים, הכוללים כיום 72 יחידות דיור, ובמקומם יוקמו 172 יח"ד בארבעה מגדלים –שניים מהם על דרך השלום, ושניים לכיוון רח' עמישב שעל גבול גבעתיים. הפרויקט צפוי לכלול, כמובן, גם פתרונות חניה עבור הדיירים.

על הפרויקט עמלים בחברת אורון נדל"ן מאז שנת 2011, ובטרם אישורו להפקדה אף ביצעה עבורו העירייה הליך שיתוף ציבור, במסגרתו נקבע כי הפרויקט יכלול שטחי ציבור בקומת הקרקע של המגדלים לרווחת התושבים.

בימים אלה, נערכת חברת אורון נדל"ן לפינוי הדיירים הקיימים, שיעתיקו את מקום מגוריהם לאזורים אחרים עד לתום הבניה, ואכלוסם בדירות החדשות.

במקביל, ממשיכה החברה לקדם פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית ברצועת השלום, בסך כולל של הקמת כ-500 יח"ד לאורך הרחוב שצפוי לשנות פניו באופן משמעותי בשנים הקרובות.

הבניינים החדשים בדרך השלום, צילום: אורון נדל"ן

בימים אלה, מקדמת אורון נדל"ן תב"ע חדשה עבור בניינים 93-99 באותה רצועה, ובחברה צופים כי התקדמות הפרויקט הזה תארך 3 שנים.

גל קסטל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אורון נדל"ן: "אורון נדל"ן גאה להוביל את מהפכת ההתחדשות העירונית על אחד הצירים המרכזיים של תל אביב, ובכך לשפר הן את איכות החיים של דיירי הפרויקט, והן את הנראות הכללית של הרחוב. דרך השלום מהווה עורק תחבורה ראשי ומרכזי, ובעתיד תכלול נתיבי

 

תחבורה ציבורית, שבילי אופניים, מגדלים חדישים ויוקרתיים לעומת מבנים ישנים ומתפוררים. גם מצוקת החניה באזור צפויה לבוא על פתרונה עם התחדשותו של הרחוב ואנחנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק מרכזי בחידוש המתחם כולו".

הבניינים החדשים בדרך השלום, צילום: אורון נדל"ן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן