חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תפריט לבבי

 

אוהבים לבלות עם בן/ת הזוג באווירה רומנטית וליהנות מאוכל איכותי? יום האהבה הבינלאומי שמצוין היום ברחבי העולם (14 בפברואר) הוא הזדמנות מצוינת עבורכם לחגוג בג'אפן ג'אפן TLV מחכים לכם עם יינות אדומים ולבנים, סושי וקינוח בצורת לב ועם הרבה סיבות לחייך

היום מציינים ברחבי הגלובוס את יום האהבה הבינלאומי, הידוע כ-"וולנטיין דיי". בישראל כמו בישראל, כמו בכל מאורע משמח המספק סיבה למסיבה וגם אם הוא לא קשור ללוח החגים והמועדים היהודי, יחגגו אלפי זוגות את אהבתם באווירה רומנטית במיוחד. ומה יכול להתאים יותר לציון המאורע מאשר דייט זוגי במסעדה מודרנית, הממוקמת בלב העיר ללא הפסקה, פופולארית ואף כשרה, המתהדרת בתפריט איכותי וטעים להפליא?

במטבח המקצועי של מסעדת ג'אפן ג'אפן TLV  נערכו מבעוד מועד לחגיגות ויצרו כמה מנות לבביות ורומנטיות במיוחד, שיוצעו לזוגות שיגיעו השבוע למקום. תחילה, כדי לחמם את הבטן ולעורר את חוש הטעם, יוצעו לסועדים יינות שונים מבית היוצר של יקב תבור בצבעים לבן ואדום התואמים כמתבקש את האווירה.

צילום: יחצ גפאן גפאן

בין היתר מופיעים בתפריט היינות שרדונה סוביניון בלאן והגוורצ הלבנים, או קברנה מרלו ושיראז האדומים. ומה עוד? לתפריט העשיר והייחודי השגרתי של ג'אפן ג'אפן TLV, תצורף מנת ספיישל חגיגית, ה-סושי לב. רול סושי עם ירקות וסלמון או טונה לבחירה בצורה המבוקשת ביותר השבוע, לב. ואיך אפשר לסיים חוויה שכזאת ללא הקינוח המושלם? שכבת קריספי שוקולד לבן ונוגט, קרם וניל קטיפתי שבליבו גנאש נוגט, ציפוי שוקולד רובי קריספי ונצנוצי זהב – והכל בצורת לב. קיטשי? אולי, אבל הכי טעים שיש ושווה כל ביס.

מסעדת ג'אפן ג'אפן TLV , היא מסעדה כשרה המבוססת על טהרת התפריט האסייתי ובמרכזו דרישות שלום מהמטבח היפני, הסיני והתאילנדי.

לסועדים מוצעות מדי יום יותר מ-80 מנות, סושי או ווק, שעושות כבוד למקור, עשויות מחומרי הגלם היקרים והאיכותיים ביותר ומוכנות במקום; מהנודלס ועד הרטבים המיוחדים. וכן, הכול טרי, תמיד. מדובר במסעדה חמימה ובייתית השוכנת במגדלי הארבעה היוקרתיים. במהלך היום ניתן לקיים בה פגישות עסקיות ובערב, לנצל את היותה מקום בילוי שקט ורומנטי. בהתאמה, תפריט הצהריים מכיל בתוכו מגוון של ארוחות עסקיות שוות במיוחד ותפריט הערב, יוקרתי ומיוחד.

צילום: אסף קרלה
צילום: אסף קרלה

 

֍ ג'אפן ג'אפן TLV, רחוב הארבעה 28, תל-אביב. מומלץ להזמין מקומות מראש, 3304*

צילום: יחצ גפאן גפאן

"אם הייתי רכב ביו״ש ערבים היו סוקלים אותי": הקמפיין החדש של צעירי הציונות הדתית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן