חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אם הייתי רכב ביו״ש ערבים היו סוקלים אותי": הקמפיין החדש של צעירי הציונות הדתית

צעירי הציונות הדתית החלו בקמפיין נגדי לקמפיין ׳אלימות המתנחלים׳ השקרי ותלו על שמשות המכוניות בת״א את נתוני הטרור האמיתיים ביו״ש. יו״ר הצעירים אוריה רייטר: "הגיע הזמן להזכיר גם בת״א מי הגיבורים האמיתיים״.

צעירי הציונות הדתית יצאו היום לשטח והחלו בקמפיין שחושף את האמת של קמפיין ״אלימות המתנחלים״ השקרי אותו מובילים ארגוני השמאל הקיצוני.

הצעירים הניחו היום על שמשות הרכבים בתל אביב מודעות עם נתוני הפיגועים שבוצעו על ידי ערבים ביהודה ושומרון בשנה החולפת תחת הכותרת: "אם הייתי רכב ביו״ש ערבים היו סוקלים אותי".

בחודשים האחרונים עמותות השמאל, בסיוע שרים מממשלת ישראל, מקדמות קמפיין שקרי ומעוות שעושה עוול לכחצי מליון מתיישבים ביהודה ושומרון.

צילום: צעירי הציונות הדתית

מטרתו של קמפיין "אלימות המתנחלים" הוא להכתים אוכלוסיה שלמה של אזרחים טובים במדינת ישראל, וליצור לה תדמית אלימה אל מול פלסטינים "תמימים" לכאורה.

בנתונים שהוצגו ע״י צעירי הציונות הדתית נחשף כי בשנת 2021 התרחשו 5,532 אירועי זריקות אבנים כנגד יהודים, 1,022 אירועי זריקת בקבוקי תבערה, 61 פיגועי ירי ו 18 פיגועי דקירה.

יו״ר צעירי הציונות הדתית אוריה רייטר אמרה לאחר הפעילות כי: ״אנו באנו היום להציג את האמת שערבים ביצעו בשנה החולפת אלפי פיגועים ביהודה ושומרון כלפי יהודים.

האמת שהמתיישבים ביהודה ושומרון הם אזרחים טובים, חדורי ציונות ואהבת ישראל.

האמת שנסיונות עמותות השמאל להשחיר את המתנחלים נועדו כדי להפוך את מפעל ההתיישבות ללא לגיטימי.

האמת שיש אויב ערבי לאומני אלים ומסוכן, ומדינת ישראל חייבת לטפל בו ביד קשה. באנו היום לומר די לאלימות הערבית ביהודה ושומרון ודי לקמפיין השקרי נגד המתיישבים".

162 ילדים מתל אביב נבחנו על מאמר חסידות 'והדרת' בעל פה | כל הפרטים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן