חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תל אביבים, שימו לב: הממתקים והחטיפים הנדירים מחו"ל הגיעו לתל אביב | כל הפרטים

חטיפים מחו"ל

הכי חו״ל, הכי טעים, הכי סוייט טיים – סיבות מעולות לקפוץ לסניף הקרוב של סוויט טיים או 9 ממתקים וחטיפים נדירים מחו״ל שעשו עלייה.

חשבנו שהממתקים והחטיפים, דגני הבוקר והמשקאות האלה נמצאים רק בחו״ל, אבל שמחנו לגלות שהם מגיעים בייבוא קטן לחנויות מגניבות ומטריפות שפרוסות בקניונים ומרכזי קניות ברחבי הארץ. כתבה מתוקה במיוחד, היזהרו מהרעלת סוכר!

ממתקים מחו"ל
צילום: שי הנסב

חטיף דגנים ריסס: חטיף מטריף חושים שמגיע באריזה קטנה על בסיס תירס בטעם חמאת בוטנים. נכון שאתם אוהבים בוטנים, כולם אוהבים בוטנים, אבל לחטיף הזה יש קטע ממכר שאתם חייבים לשים לב אליו לפני הביס הראשון.

חטיף דגנים לאקי צ׳ארמס: חטיף מדליק במיוחד מבוסס על הטעם הנפלא של דגני הבוקר הקסומים ששיגעו את העולם, בטעם שיבולת שועל ומרשמלו.

מרשמלו לאקי צ׳ארמס: חטיף מרשמלו מוקצף וממכר במיוחד בטעמי פירות אקזוטיים.

חטיף טאקיס בטעם גבינה ופלפל צילי: יש משהו בשילוב האלוהי הזה שגורם גם לקשים שבינינו להתרכך ולהתאהב בטעם הממכר של הטאקיס. תנסו ותגלו על בשרכם.

חטיף טאקיס בטעם פלפל צילי חריף: בדומה לקודמו ברשימה, גם החטיף הזה יתאים בול לאוהבי החריפות אבל יש החטיף הזה כל כך הרבה מעבר לחריף, מהרגע שתטעמו תבינו.

חטיפים מחו"ל
צילום: שי הנסב

חטיף טאקיס פלפל אקסטרה חריף: טוב, אז אם חשבנו ששני הטאקיס הקודמים חריפים, הגיע החבר החדש – האקסטרה טאקיס והראה מי בעל הבית בכל הקשור לפלפל חריף ולוהט ששורף לך את הפה.

אם אתם אוהבים חטיפים חריפים, תעשו כל מה שאתם יכולים כדי לשים את היד על הטאקיס הזה. כמו שאר הפריטים ברשימה, גם הוא מחכה לכם בסניפי סוויט טיים.

דגני בוקר טריקס בטעם פירות עם מרשמלו: מה יותר מענג מאשר לפתוח את הבוקר שלכם ככה? רק תדמיינו את זה – דגני בוקר מטריפים בתוספת טעם מרשמלו משובח, הטוויסט שהופך את הקערה הסטנדרטית שלכם, לארוחת בוקר לוהטת, לדובדבן של היום, למשהו שקשה להסביר במילים. אבל נורא קל להבין אחרי שטועמים.

חטיפים מחו"ל
צילום: שי הנסב

דגני בוקר ריסס: דגני בוקר מבוססים על פתיתי תירס בטעם חמאת בוטנים ושוקולד. לקרוא לדבר הנפלא הזה קורנפלקס זה קצת מעליב, בכל זאת. מדובר בפנינה קולינרית שתהפוך את כל מה שחשבתם עד היום על דגנים למשהו אחר, עם רף חדש של טעמים ואיכות שקשה לעמוד בפניו.

סדרת משקאות מונסטר: משקאות אנרגיה מוגזים בטעמים מדליקים ומגניבים שאפשר להשיג רק בסניפי סוויט טיים.

בשנים האחרונות משקאות המונסטר הפכו ללהיט של ממש בקרב הקהל הישראלי. הטעמים מגוונים. קלאסי, דיאטטי, למותר לציין כי מדובר במשקה עם מטרה מוצהרת – לתדלק אתכם ולהעיף לכם את הצורה. המונסטר יעיר אתכם לגמרי בזכות תערובת תוססת של סוכר וקפאין שמוגשת קר, במינון הנכון.

חטיפים מחו"ל
צילום: שי הנסב

תכנית המתאר של תל אביב-יפו מתעדכנת | כל הפרטים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן