חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאבק כספי שהפך לאלים: הסיפור מאחורי התקיפה האכזרית בדיזנגוף

טרגדיה ברחוב דיזינגוף, צילום: זק"א תל אביב

בצפון תל אביב: צעיר נעצר בחשד לתקיפה חמורה של חברו בסכסוך כספי

שוטרי תחנת תל אביב צפון עצרו צעיר בן 22 בחשד שתקף וגרם לחברו חבלות חמורות, לרבות שברים בעצמות האף, המטומות בפניו, דימום מתחת לעיניו ושטף דם במיתרי הקול. האירוע התרחש לפני כחודש (7.7.24) בצהריים, כאשר התקבל במוקד המשטרה דיווח על אירוע אלימות ברחוב דיזנגוף בתל אביב.

על פי החשד, הסכסוך פרץ על רקע מחלוקת כספית בין החשוד לקרבן. החשוד הגיע למספרה שבה עבד הקרבן, והאשים אותו בכך ש"ליכלך עליו" בפני חברים. במהלך התקרית, לעיני עוברי אורח, תקף החשוד את הקרבן באמצעות חניקה עם ידיים עטופות בכפפות עם ברזל, היכה אותו באגרופים בפניו ובעט בבטנו. בנוסף לכך, שבר החשוד את משקפיו של הקרבן וגרם לנזק לרכוש במספרה. לאחר מכן, עזב החשוד את המקום, אך חזר כעבור זמן קצר והיכה את הקרבן שוב באגרוף בראשו תוך שהוא מאיים באומרו: "פעם אחרונה שאתה מדבר עליי".

בעקבות התקיפה, פונה הקרבן לבית החולים ואושפז כשהוא סובל מחבלות חמורות, כולל שברים באפו, המטומות ופציעות נוספות בפניו, ודימום במיתרי הקול.

שוטרי תחנת תל אביב צפון הגיעו במהרה לזירת האירוע ופתחו בחקירה. במסגרת החקירה, הצליחו השוטרים לאתר את החשוד באמצעות תשאולים ואיסוף ראיות טכנולוגיות וממצאים אחרים שביססו את החשדות נגדו.

החשוד נעצר ונחקר בתחנת המשטרה. מעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום, והשבוע הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב כתב אישום חמור בעבירות תקיפה הגורמת חבלה ממש, חבלה חמורה, והיזק לרכוש. בנוסף, הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים, תוך דרישה לפיקוח אלקטרוני.

כתב אישום חמור נגד שני קטינים שתכננו פיגוע לאומני ביישוב גילון

טרגדיה ברחוב דיזינגוף, צילום: זק"א תל אביב
אילוסטרציה- אין קשר לכתבה, דיזינגוף, צילום: זק"א תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן