חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היועמ"שית במוקד: גלי בהרב-מארה משרתת את המפגינים או את החוק?

בוקר סוער מול ביתה של היועמ"שית גלי בהרב-מארה: "זו לא היועצת המשפטית לממשלה, זו היועצת המשפטית למחאה ולהסתה"

הבוקר (יום רביעי) הגיעו פעילי תנועת "אם תרצו" להפגין מול ביתה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מארה, במחאה על נרמול הפרות הסדר הציבורי, חסימות הכבישים והעדר הטיפול בהסתה.

המפגינים הביעו את זעמם על תפקודה של בהרב-מארה, שלטענתם מאפשרת הפרות סדר וחסימות כבישים מבלי לספק מענה הולם. "זו לא היועצת המשפטית לממשלה, זו היועצת המשפטית למחאה ולהסתה," הכריזו המפגינים, והאשימו אותה בכך שהיא אינה פועלת באופן אקטיבי למניעת ההסתה הקשה שמופנית כלפי נבחרי הציבור.

לפני מספר ימים, דיווחו על אירוע נוסף שבו מפגינים צרו על ביתו של חבר הכנסת דלל בנתניה במשך יותר מחצי שעה ללא מענה משטרתי. האירוע הוסיף למתח הציבורי וגרם לתחושת אכזבה וכעס בקרב הציבור הרחב.

בניהו בן שבת, רכז פעילים בתנועת "אם תרצו", הצטרף לביקורת החריפה על היועמ"שית ואמר: "היועצת המשפטית לממשלה הפכה ליועצת המשפטית למחאה ולהסתה. בלתי אפשרי להמשיך בצורה הזו. עם ישראל דורש חזרה לשפיות, חזרה לאכיפה והפסקת ההסתה."

פעילי "אם תרצו" ממשיכים לדרוש פעולה החלטית מצד היועמ"שית והגורמים המוסמכים כדי להחזיר את הסדר הציבורי ולהפסיק את גל ההסתה שמערער את היציבות והביטחון הציבורי.

קרדיט: אם תרצו
קרדיט: אם תרצו
קרדיט: אם תרצו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן