חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחדות בזכרון: טקס לחללים בבני ברק בהשתתפות פוליטיקאים

שרים וח"כים מהקואליציה והאופוזיציה בטקס האזכרה המרכזי לחללים הקדושים בבני ברק ביום הזכרון בשעה 13:00: מארגני אירוע הזכרון: "עם ישראל לעולם לא ישכח את מי שמסר את נפשו עבורו"

ביוזמתו של יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק בשיתוף פעולה עם תנועת 'אם תרצו', ופורום משרתי המילואים בראשות רס"ן במיל' אודי טנא, גם השנה יתקיים טקס האזכרה השנתי לחללי בני ברק הקדושים, ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, בבית העלמין 'שומרי שבת' בבני ברק, לזכרם של הקדושים שחירפו נפשם למען הגנת העם והארץ.

את הטקס יזמו לראשונה לפני מספר שנים יעקב וידר, חבר מועצת העיר ביחד עם הרב יצחק דרקסלר ז"ל, גיבור מלחמת יום הכיפורים שרבים מחבריו, גיבורי ישראל, טמונים במקום.

כאמור, הטקס יתקיים ביום הזיכרון, יום שני, ה' באייר, 13/5, בשעה 13:30, בבית העלמין 'שומרי שבת' ברחוב חזון איש בבני ברק.

בטקס צפויים להשתתף, שרים וח"כים מכל השדרה הפוליטית, חברי מועצת העיר, נציגי צה"ל, נציגי שב"כ, נציגי המשפחות השכולות, נציגי פורום משרתי המילואים בבני ברק, נציגי מאהל המילואמיניקים, נציגי נכי צה"ל בתי ספר ומוסדות החינוך בבני ברק ותושבי העיר.

יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק ויוזם הטקס אמר: "עם ישראל לעולם לא ישכח את מי שמסר את נפשו עבורו. אנחנו נעמוד בבני ברק כולנו יחד אח לצד אח כדי להתפלל לעילוי נשמתם ולזכור את גבורתם של הקדושים, וגם להזכיר לעצמנו שבלעדיהם כולנו אולי לא היינו עומדים פה היום".

האירוע מאובטח ומתואם עם משטרת ישראל. יש להקדים הגעה בשל הפקקים הצפויים באזור.

קרדיט תמונות מהשנה שעברה: טנא תקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן