חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליברלים? כנראה לא במקרה הזה: 'המרחב החברתי' הודיע על ביטול אירוע ההשקה לספר “נזק בלתי הפיך”

בשיחת טלפון קצרה ביטל היום "המרחב החברתי", מרכז כנסים בכיכר אתרים בתל אביב, את קיומו של אירוע השקת הספר "נזק בלתי הפיך", רב המכר הבינלאומי של הסופרת אביגיל שרייר, שהוכתר כספר השנה של האקונומיסט והטיימס הלונדוני ב-2021.

בפרסום צויין כי שרייר תעניק במהלך האירוע הדרכה באשר לדרכי התמודדות הורית עם ילדים המביעים עניין בשינוי מין. כפי שמראה שרייר בספרה, הזדהות של בני נוער כטרנסים הפכה מתופעה נדירה לאופנה חברתית נפוצה, הקשורה לעליית הרשתות החברתיות.

המגמה הטיפולית הרווחת גם בישראל מבקשת לאשרר במקום לטפל, ומעודדת נערים ונערות לחולל בגופם שינויים שיגרמו להם לעקרות, לפגיעה התפתחותית ולפגיעות פיזיות נוספות שילוו אותן עד סוף חייהם.

מלבד הציונים לשבח לו זכה, ספרה של אביגיל שרייר הפך לאחד מהספרים המדוברים ביותר בארה"ב בשנים האחרונות. נסיונות לצנזר אותו ולהוציא אותו מרשתות קמעונאיות נכשלו, לאחר תגובת נגד חריפה של הורים שהספר סייע להם להציל את ילדיהם.

ההזמנה לאירוע שבוטל

בעקבות נסיונות ההשתקה, גייסו קוראים כספים למסע פרסום חוצות ברחבי ארצות הברית שבד בבד עם הסיקור התקשורתי הוביל למכירה של מאות אלפי עותקים מהספר.

לדברי רותם מ.סלע, מו"ל הוצאת סלע מאיר, "הספר נזק בלתי הפיך, הוא ספר גדוש בחמלה שנכתב במטרה להגן על נערים מטיפולים תרופתיים ואחרים שיהפכו אותם לנכים לכל חייהם. הוא אינו מבקר סגנונות חיים והנסיונות למנוע את השיחה עליו נובעים מבורות והסתה.

אנחנו לא נכנע לבריונות וצרות מוחין, ופועלים ברגעים אלו בכדי להשיג מקום אלטרנטיבי לקיום האירוע בתל אביב ביום ראשון הקרוב".

נס גדול: תושב אום אל פחם נעצר כשתכנן פיגוע רצחני בחדרה

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן