חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד טליה שחר – אפשר גם וגם: אמא לשלושה ועורכת דין מצליחה

הכירו את עורכת הדין טליה שחר, בעלת משרד בוטיק בתחום האזרחי-מסחרי העוסק במגוון רב של תחומים משפטיים חוצי מגזרים במשך שנים רבות, לאורכן יצר משרדה תקדימים משפטיים מרשימים וסייע ללקוחות רבים. כל זאת תוך כדי שעו״ד טליה מנהלת משק בית ומגדלת את שלושת ילדיה לגמרי בעצמה.

עו"ד שחר, נכנסה לעולם המשפטי מתוך אמונה גדולה במערכת המשפט ובצדק אמיתי – היא רואה את ביצוע תפקידה מתוך מקום של שליחות ועזרה ללקוחותיה, תוך מתן יחס אישי, מסור ומקצועי לכל לקוח ולקוח.

אך מעבר למקצועיות הרבה והיחס האישי והמדויק אשר מאפיינים את עבודתה של טליה, ניתן לראות כי היא תומכת בפתרונות של סגירת מחלוקות מחוץ לכותלי בית המשפט – על ידי תהליך גישורי במהלכו יכולה עו"ד שחר למנוע עוולות שונות המתקיימות במהלך המשפט ולפתור את התיק בתנאים האופטימליים לכל הצדדים, תוך מניעה של בזבוז זמן יקר וכוח המאפיינים את התהליך המקביל בבתי המשפט בישראל.

עו"ד טליה שחר. צילום: שרון גבאי

עו״ד שחר מתמחה בתחומים רבים, ומספקת ללקוחותיה סיוע במגוון תחומים – החל מתחום החברות ועזרה להקמת מיזמים עסקיים, דרך הליטיגציה האזרחית וסכסוכים כספיים, ליווי עסקי-משפטי לחברות, נושאי עולם הנדל"ן, סכסוכי משפחה, דיני ספורט ודיני תעופה.

אחד התיקים הבולטים של עו״ד שחר הוא של השחיין האולימפי בשאר חלבי, אשר נערך לתחרות הפראלימפית בשלהי חודש אוגוסט 2021. הספורטאי נפצע במהלך האימונים לקראת התחרות, וההנהלה לא אישרה לו לטוס ולהשתתף בתחרות בטוקיו – אליה התכונן במשך חמש שנים.

עו״ד שחר, קיבלה את התיק 3 ימים בלבד לפני טיסתו של הספורטאי, ועשתה מספר מהלכים מדויקים ויצירתיים אשר גרמו להפיכת ההחלטה ולבסוף ליציאתו של באשר אל התחרות בטוקיו. מדובר במהלך אשר נחשב תקדימי, היות ומעולם לא דנו ספורטאי פראלימפי בתוך הוועדה של האולימפיאדה.

מעבר לכל תפקידיה עו"ד שחר ממלאת במספר רב של תפקידים ציבוריים ללא מטרות רווח ובהתנדבות בתור: יו"ר וועדת הקשר גני תקווה סביון של לשכת עורכי הדין, יו"ר וועדת חברות של לשכת עורכי הדין, חברת בית הדין המשמעתי – מחוז מרכז של לשכת עורכי הדין, חברת הנהלה ויועצת משפטית בלה"ב – ארגון העצמאיים בישראל (הארגון הכי גדול בארץ) במחוז תל אביב.

כפי שניתן להבין, עו״ד שחר הינה מעורכי הדין המקצועיים, האיכותיים והמסקרנים שקיימים בישראל אשר נושאת מגוון רב מאוד של תפקידים ותחומי אחריות – תוך הבאת הישגים משפטיים רבים עבור לקוחותיה, אשר זוכים ליחס אישי שאין שני לו וידיעה כי יש מי שנלחם עבורם ועושה את המיטב במטרה להביא להצלחתם.

שני כלבים ננעלו ברכב לעיני בעליהם וחולצו על ידי ידידים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן